2013年9月23日 星期一

Colourful feather nails. By fallinnailove


Egzotycznie kolorowe, niczym rajski ptak...


Exotically colourful like a paradise bird...


...takie są paznokcie, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać.
Motyw piór jest jednym z moich ulubionych- zarówno na paznokciach, jak i w ubraniach. Łączy w sobie wszystko, co lubię: etniczny charakter, kolory, nawiązuje też do przyrody. Mnie także kojarzy się ze swobodą i wolnością. A Wam?
Do zdjęć użyłam piórek od theceniu.



... these are the nails that I'd like to show you today.
The feather motive is one of my favourite- on the nails and in wardrobe both. It combined everything I love: ethnic character, colours, nature. I associate it  also with the freedom. How about your associations?
In the photos you can see some feathers that I received from thecieniu.





                                

Kiedy zobaczyłam te wodne naklejki z KKCenterHk, wiedziałam, że muszę takie mieć. Bez wahania wybrałam je w ramach współpracy. Na kartoniku znajdziemy 5 rodzajów tęczowych piórek. W sumie mamy 20 naklejek, dlatego nie musimy się stresować, że coś się nie uda za pierwszym razem... (tak, jak mi!). Zdecydowałam się zestawić naklejki ze zwykłym białym lakierem. W szybki sposób uzyskałam niesamowicie kolorowe zdobienie... bez wysiłku. ^^
Relację z mojego pierwszego spotkania z naklejkami wodnymi znajdziecie właśnie tu.



When I saw these water decals from KKCenterHk, I knew I just must have them. I didn't hesitate and chose it quickly for the cooperation. We can find 5 different patterns of the rainbow feathers on the sheet. We have 20 decals in total, so we don't have to get stressed that something won't work out for the first time... (as it came to me!). I decided to combine the decals with an ordinary whote polish. This is how I acheived a very colorful design effortlessly. ^^
You can find an account of my very first meeting with the water decals right here.




Pamiętajcie, że gdy użyjecie hasła  fallinnailove, otrzymacie 10 % zniżki na zakupyw KKCenterHk

Remember that you'll receive a 10 % discount with fallinnailove code at KKCenterHk!




Podobają Wam się takie paznokcie?
Ja czułam się z nimi świetnie!

Do you like this design?
I felt great wearing them!


Cmok, cmok,

Kiss, kiss, 
post signature


Thank you, fallinnailove
Check out fallinnailove blog
http://fallinnailove.blogspot.hk/2013/07/colourful-feather-nails.html

沒有留言:

張貼留言