2013年9月23日 星期一

Pansy nails. By fallinnailove


Lubicie bratki?


Do you like pancies?




Ja bardzo, zwłaszcza te maleńkie, polne!
Dlatego bez wahania zdecydowałam się właśnie na naklejki wodne z tymi kwiatkami. Postanowiłam połączyć je z lakierem Maybelline Colorama #86 Lilac Feeze o dyskretnie shimmerowym wykonczeniu. Razem z kryształkami, które dostałam odKamilii, wyglądają dziewczęco, letnio, ale i elegancko.


I do very much, especially these tiny and wild!
This is why I didn't hestitate and chose the pansy water decals. I decided to combine them with Maybelline Colorama #86 Lilac Feeze with a discreet shimmer  finish. With these crystals which were a gift from Kamila, the design looks girly, perfect for the summer yet elegant.









To moje pierwsze spotkanie z naklejkami wodnymi- muszę przyznać, że miałam małą tremę. Mam dość szeroką i wypukłą płytkę paznokcia, dlatego spodziewałam się, że aplikacja nie będzie łatwa. Po rozcięciu kartonika z naklejkami, okazało się, że wzorek jest tylko minimalnie za wąski. Największym problemem było uniknięcie zmarszczek (udało się!), jednak niestety poszarpałam naklejki przy końcówkach paznokci, co zresztą widać na zdjęciach. Te ozdoby nie nadają się do samodzielnego nakładania na paznokcie, są zbyt transparentne, więc jako tła użyłam białego Sensique #101. Bardzo fajny tutorialznajdziecie u Hatsu.  Bratki dostałam w ramach współpracy z KKCenterHk, możecie je kupić dokładnie tutaj. W sklepie jest wiele świetnych wzorów.



This is my first adventure with the water dacals- I have to confess that I was a bit stressed. My nails are quite  wide and convex so I supposed that the application wouldn;t be easy. After having my decals cut it turned out that the design is  just a little too narrow. The biggest problem was to avoid the wrinkles (achieved!) but sadly I mangled the edge of the pattern that you can see well in the photos. This decoration need some 'background' because they're too transparent so I used white Sensique #101. You can find a nice tutorial here (in Polish). I received these water dacays from KKCenterHk cooperation, you can buy it right here. There are loads of amazing patterns.



Pamiętajcie, że gdy użyjecie hasła  fallinnailove, otrzymacie 10 % zniżki na zakupyw KKCenterHk

Remember that you'll receive a 10 % discount with fallinnailove code at KKCenterHk!





Podobają Wam się takie paznokcie?
Bawiliście się już naklejkami wodnymi?

Mnie spodobał się ten szybki sposób na efektywne zdobienie paznokci :)
A bratkowe zdobienie idealnie pasuje do spinki, którą dostałam od Marchewki!



Dou like these nails?
Have you tried out wated dacals?

I really like this quick way to have an effective design :)
And this pansy pattern suits so well the hair-pin from Marchewka!




Całusy z Mazur,

Kisses from Masuria,


post signature


Thank you, fallinnailove
Check out fallinnailove blog
http://fallinnailove.blogspot.hk/2013/06/pansy-nails.html

沒有留言:

張貼留言