2013年9月24日 星期二

Cuicu Diamond Single Eyeshadow - recenzja By weak-point



Opakowanie zawiera 4,2 g cienia i kosztuje niecałe 5$. Do kupienia w sklepie onlinewww.kkcenterhk.com.

Gama kolorystyczna cieni jest szeroka, mamy w czym wybierać.


Cienie są matowe i niesamowicie napigmentowane. Nie tracą koloru ani intensywności przy blendowaniu.

Trwałość jest fenomenalna! Przez bazy wytrzymują na moich powiekach 10 h! Nie zbierają się w załamaniu, ani nie bledną! Sama jestem w szoku.

Opakowanie eleganckie, wykonane z grubego i wytrzymałego plastiku. Jeden cień spadł mi z wysokości 1 metra i nic mu się nie stało. Dodatkowo bardzo mi się podobają kartoniki, w których przychodzą.

Cienie bardzo mi się spodobały, szczególnie fiolet najbardziej wpadł mi w oko. Z chęcią wypróbowałabym także inne kolory.













Makijaże z użyciem cieni Cuicu:


Peachblow, Charcoal Gray


Turquoise, Charcoal Gray, Honey Brown, Saddle Brown


Turquoise, Honey Brown



Cienie otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterkh. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Thank you, weak-point
Check out weak-point blog
http://weak-point.blogspot.hk/2013/07/cuicu-diamond-single-eyeshadow-recenzja.html

沒有留言:

張貼留言