2013年9月24日 星期二

Mięta z ćwiekami. Mint with studs. By polish-my-nail

 zeszłym tygodniu otrzymałam bardzo mila paczuszkę od sklepu KKcenterhk, a w niej torebkę ćwieków i folie transferowa. Z zadnym z tych produktów nie miałam wcześniej styczności, ale na ćwieki miałam ochotę od dawna. Nareszcie mogłam wypróbować te male cudeńka na paznokciach. Wiedziałam  że mi się spodobają :) Miętowy lakier Golden Rose, który pokazywałam TUspecjalnie kładłam pod katem ozdobienia go własnie ćwiekami (folia będzie innym razem). I oto co wyszło.


Last week I got a very nice parcel from KKcenterhk shop and inside I found a bag of studs and a nail transfer foil. I didn't have a chance to try any of those products earlier, but for the studs I had my eye on for quite a while. Finally could try those little beauties on my nails. I know I am gonna like them :)
The mint Golden Rose nail polish that I was showing you HERE I used specially to decorate with the studs (the foil will show You another time). And that's what I came up with.


Ćwieki bez problemu trzymają się lakieru. Nałożyłam je na jeszcze mokry lakier i lekko docisnęłam. 

The studs are holding to the nail polish without any problems. I applied them on a still wet surface and slightly pressed.



Trochę później nałożyłam top coat, gdyż cały manicure tak mi się spodobał  ze chciałam go zatrzymać na dłużej. Dzisiaj już 4 dzień mam go na paznokciach i wszystko jest na miejscu i nadal mi się bardzo, bardo podoba! Obawiałam się, ze ćwieki mogą zmienić nieco kolor, lub zmatowieć pod wpływem top coatu.  Nic takiego się nie stało, z czego bardzo się cieszę.




A little later I added a top coat, as I like this look so much that I wanted to keep it longer. Today is a 4th day that I have on my nails and everything is on it's place and still looks awesome. Love it! I was worried that the studs might change the colour, or get matte with the top coat, but I am so glad nothing like that gad happened.





Ćwieki możecie nabyć TU
The studs You can get HERE

Dodatkowo mam dla Was zniżkę 10% na cale zakupy w sklepie. Wystarczy wpisać kod polish-my-nail. Kupon ważny jest do 31 stycznia 2014.

I also have a 10% discount for You for all the shopping. Just add a code put polish-my-nail. This coupon is valid until 31 of January 2014. 


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/06/mieta-z-cwiekami-mint-with-studs.html

沒有留言:

張貼留言