2013年9月24日 星期二

KKCenterhk, JOJO Make up - Stereo femine blush w kolorze "Salmon pink" Read more: http://sweet-like-cola.blogspot.com/2013/07/kkcenterhk-jojo-make-up-stereo-femine.html#ixzz2flot8wdO By sweet-like-cola


Kiedy odezwała się do mnie firma KKCenterhk od razu się ucieszyłam. Zaproponowano mi, żebym wybrała sobie coś do testów. Odrzuciłam sztuczne rzęsy, bo nie za dobrze mi idzie ich montowanie, po chwili zastanowienia i obejrzeniu dokładnie wszystkiego padło na róż.
 
Dokładnie TEN.
 
Dotarł dość szybko jak na paczkę idącą z drugiego końca świata i był dobrze zabezpieczony w bąbelkowej kopercie i dodatkową warstwą bąbelkowej folii.
 
Sam róż zapakowany był w sztywny kartonik:
 

 
Na spodzie ma nazwę i numer, ale brak składu:


 
Całość to czarne plastikowe opakowanie z przejrzystą szybką.
Jestem zadowolona, bo akurat takiego koloru mi brakowało, a bardzo taki lubię... :)

 
Od spodu jest "drugie dno", gdzie można znaleźć maleńkie lusterko i pędzelek. O ile pomysł z lusterkiem jest cudowny, o tyle pędzelek do nałożenia różu się nie nadaje zupełnie (przynajmniej wg mnie).
 

 
Kolor to bardzo delikatny, lekki, całkowicie matowy jasny róż:



 
A na dłoni prezentuje się tak:




Róż jest miękki i bardzo pyli przy próbie nabrania na pędzel - bardzo mi to przeszkadza, bo wszystko wokół robi się różowe.
(Aczkolwiek zdążył mi już spaść i się nie rozkruszył.)
Jest dobrze napigmentowany i łatwo przenieść kolor z opakowania na buzię.
Ma skłonność do robienia plam i placków, dość trudno go wycieniować już po nałożeniu - dlatego trzeba bardzo uważać, żeby od razu nie pacnąć za dużo.
Wytrzymuje na policzkach w nienaruszonym stanie kilka godzin.
 
Nie wymagam od różu dużo - ma mieć ładny kolor i trzymać się na policzkach, tak, żebym nie musiała go poprawiać. Ten moje oczekiwania spełnia. Prawdopodobnie - przez skłonność do pylenia - nie będzie zbyt wydajny (już jest spore wgłębienie), ale żadnego problemu mi to nie robi, bo nigdy nie udało mi się różu choć w połowie zużyć nim się popsuł.
 
W następnej notce pojawi się makijaż z jego udziałem :)
 
Znacie KKCenterhk? Robiłyście już u nich zakupy?


Read more: http://sweet-like-cola.blogspot.com/2013/07/kkcenterhk-jojo-make-up-stereo-femine.html#ixzz2flosEY9z


Thank you, sweet-like-cola
Check out sweet-like-cola blog
http://sweet-like-cola.blogspot.co.uk/2013/07/kkcenterhk-jojo-make-up-stereo-femine.html

沒有留言:

張貼留言