2013年9月24日 星期二

Studded pastel watercolor nail art By the-nail-aholic


I'm back (for now). Przepraszam za kilkunastodniową przerwę. Przeprowadzka do Poznania coraz bliżej, więc mamy z M niemałe urwanie głowy. Jednak oczywiście wpadło mi kilka lakierowych nowości, znalazłam też w końcu czas na zmalowanie nail art'u pomiędzy seriami nakładania na paznokcie jednolitych kolorów. Zapraszam Was więc dzisiaj na:

Uwielbiam szaleństwo kolorów, szczególnie kiedy zgrywa się z piękną słoneczną pogodą. 
Nadrabiając blogosferowe zaległości, trafiłam na pastelowy mix Marceliny z bloga http://marce7ina.blogspot.com/, który zainspirował mnie do zrobienia własnej pastelowej kombinacji. Oto co z tego powstało:

I love colourful madness, especially during beautiful sunny weather.
While I was catching up on other blogs, I bumped on pastel mix made by Marcelina from http://marce7ina.blogspot.com/, which inspired me to do some pastel combination on my own. Here's what's I created:


Zaczęłam od dwóch warstw białego lakieru, później 'nagąbeczkowałam' 4 inne odcienie.

I started with 2 coats of white polish, after that I sponged 4 other colors.


Żeby dodać pastelowemu mani odrobinę pazura, na 3 paznokcie dodałam po 2 okrągłe ćwieki ze sklepu KKCenterHk, dokładnie tych.

To make my pastel mani a little bit more distintct, I added 2 studs for each of 3 nails. Studs are from KKCenterHk online shop, you can buy them here.


Jakiś czas temu pisałam już recenzję mniejszych ćwieków z tego sklepu, jeśli jesteście ciekawi zapraszam do tego posta.

Some time ago I wrote a review about the smaller studs, if you're curious about them too, read this post.


Co do tych, które widzicie na zdjęciach, sprawa ma się bardzo podobnie. Różni je jedynie rozmiar - dzisiejsze mają 3 mm średnicy. Wszystkie inne kwestie pozostają bez zmian. Ćwieki trzymają się na paznokciach kilka dni (u mnie do momentu aż sama postanawiam je ściągnąć). Są wielokrotnego użytku, zmywacz ich nie odbarwia. Nie wymagają żadnego specjalnego kleju, wystarczy zwykły najzwyklejszy bezbarwny lakier. Ja jestem z nich w pełni zadowolona i szczerze polecam!

About the studs you see on the pictures, they have a 3 mm diameter. They stick to the nails for a few days (in my case, till I decide it's time to take them off). You can reuse them and don't be afraid that nail remover will discolour them - it won't. You also don't need any special glue to attach those studs to the nail, regular top coat will be fine. I'm satisfied with these studs and I honestly recommend them!

zdj w świetle dziennym

Pamiętajcie, że używając kodu poniżej dostaniecie 10% zniżkę na zakupy w sklepie KKCenterHk!

Remember, that using the code below, you'll get a 10% discount in the KKCenterHk shop!


Pozdrawiam, do następnego posta!


Thank you, the-nail-aholic
Check out the-nail-aholic blog
http://the-nail-aholic.blogspot.hk/2013/07/studded-pastel-watercolor-nail-art.html

沒有留言:

張貼留言