2013年9月26日 星期四

Kolorowo-papierowo By gosia-makeup

 Witam, żeby tradycji stało się za dość, dzisiaj pokażę Wam moje nowe rzęsy od KKCenterHK. Od zawsze marzyłam o rzęsach z papieru. Ciekawiły mnie te wywijaski, wycinanki  - i wreszcie się ich doczekałam . Zaprezentuję je w makijażu abyście mogły zobaczyć jak prezentują się na oku. 

Link do rzęs :
http://www.kkcenterhk.com/p10587/ES-The-Bright-Peacock-Paper-Eyelash/product_info.html .

Jak możecie zauważyć na stronie producenta, wzorów jest dosyć dużo i z pewnością wybierzecie coś dla siebie. Ja wybrałam dosyć " gęsty " wzór -  fajne wycinanki więc jak się tu nie skusić. 

Zacznę od tego że rzęsy kosztują 21,50 $ , czyli w przeliczeniu na złotówki to ok. 45-50 zł , w zależności od kursu dolara. I powiem szczerze - jeżeli wydałabym te pieniądze na papierowe rzęsy, byłyby to najbardziej zmarnowane pieniądze. Rzęsy podczas aplikacji sa tragiczne - nie mogłam sobie z nimi zupełnie poradzić - może miałam gorszy dzień , może się mylę, ale ten produkt nie chciał ze mną zupełnie współpracować. Ciężko było wydobyć ozdobę z opakowania, bałam się że je uszkodzę i efektu nie będę mogła pokazać. Po kilku próbach udało mi się dokleić ter rzęsy i zakończyć makijaż. 

Oto rzesy o których mowa :
a oto efekt jaki można osiągnąć :



Jak Wam się podoba efekt ?

Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2013/05/kolorowo-papierowo.html

沒有留言:

張貼留言