2013年9月26日 星期四

Rajski makeup + połówki rzęs KKCenterHK By gosia-makeup




Witam w sobotni wieczór :) Dzisiaj miałam ciężki dzień , jednak jakoś dotrwałam do jego prawie końca dlatego nie może zabraknąć również posta makijażowego. 






Przedstawię Wam makijaż RAJSKI.  Dlaczego rajski ? nie wiem, jakoś dziwnie skojarzył mi sie ogonek i mam wrażenie że to taki makijaz ptak - nie wiem uroiło się takie cos i musi być :)


Chciałabym również przedstawić połówki rzes jakie otrzymałam od KKCenterHK Rzęski sa bardzo wygodne w noszeniu, nie odczuwam ich praktycznie na powiece , dają bardzo subtelny i nienachalny efekt który urzeka mnie za każdym razem. Rzęsy sa bardzo elastyczne, lekkie i wygodne podczas aplikacji. Po aplikacji wymagają poprawy tzn nałożenie wzdłuż linii linera aby pokryć pasek na którym sa uczepione. Z reguły podczas każdej aplikacji sztucznych rzęs wymagane jest pokrycie nawet transparentnego kleju linerem aby  zgubić granice między swoimi rzesami a tymi na pasku. 


Uwielbiam te rzęsy i szczerze polecam !

A teraz przedstawię jak prezentują się na oku oraz pokaże makijaż jaki wykonałam.


Przepraszam za małe niedociągnięcie kreski ale naprawdę jej nie zauważyłam :/...jak to możliwe ehh no wybaczcie :)

Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2013/07/rajski-makeup-poowki-rzes-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言