2013年9月30日 星期一

Lily flower water decals from KKCenterHk By rainbowsinajar


Hello!
Chiar daca e duminica eu recuperez astazi zilele in care am lipsit de pe blog printr-o postare nou nouta. In centrul atentiei se afla niste aplicatii tare dragute primite pentru testare de pe kkcenterhk. Imi doream de mult sa incerc water decals iar acestea NNAIL-WDHHY104 mi s-au parut tare dragute asa ca n-am mai stat pe ganduri si le-am ales. Cred ca a trecut deja aproape o luna de cand le-am primit dar de abia acum le-a venit randul. Cam aceasta este manichiura care mi-a iesit, sper sa va placa:




In caz ca v-am facut curioase le gasiti aici. Dupa cum v-am zis e prima oara cand incerc water decals dar am fost incantata cat de usor au fost de aplicat.  Pur si simplu decupati un patratel cu modelul, il tineti cu o penseta vreo 30 de secunde in apa si apoi imaginea se va transfera foarte usor. O puteti lua pe un deget si aveti timp suficient sa o asezati in pozitia dorita, cel putin 30 de secunde nu se usuca sigur. Acum clar imi doresc mai multe :)) Spre deosebire de stickere acestea nici nu se simt pe unghie iar odata aplicat top-coat acolo raman.

 

Oja pe care am folosit-o ca baza ati mai vazut-o, e vorba despre China Glaze Mimosas before manis. N-aveam in plan sa adaug si sclipici dar pur si simplu nu m-am putut abtine cand priveam cum sta pe masuta superba She Walks in Beauty de la A England pe care am primit-o spre testare de la cosmetice-deluxe. Puteti sa urmariti aici pagina de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile. Frumoasei o sa-i dedic cu siguranta o postare speciala.



V-am pupat, astept cu drag parerile voastre!



Thank you, rainbowsinajar
Check out rainbowsinajar blog
http://rainbowsinajar.blogspot.ro/2013/06/lily-flower-water-decals-from-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言