2013年9月30日 星期一

Pillangós manikűr By lakkhatalom

 Sziasztok!

Pár héttel ezelőtt felkeresett a KKCenterHK képviselője, hogy lenne-e kedvem tesztelni egy-két körömdíszítő terméküket. Mivel ez volt az első ilyen jellegű felkérésem, ráadásul semmilyen extra kötelezettséggel nem járt, így szívesen választottam a kínálatukból.


A mai manikűrömhöz ezt a 3D-s Bluesea pillangó díszt használtam:

Mivel a dísz magában is elég feltűnő egy visszafogott lakkot választottam alapnak, a Catrice Mint Me Up-ját.


 Ez a kicsit barokkos, aranypelyhekkel teletömött menta árnyalat szerintem nagyon jól passzol a kis lepkékhez. A lakkot két rétegben vittem fel, majd egy kis pöttynyi ragasztót használtam a lepkék rögzítéséhez.


Mivel 3D körömdíszről beszélünk, ezért természetes volt, hogy kilóg a körmöm síkjából. Eleinte azt gondoltam, hogy ez biztosan zavarni fog, de nem így volt. Teljesen jól bírta még a konyhai munkákat is és mivel lekerekített a szárnyak vége, így nem is igazán akadt bele semmibe.


Nem mondom, hogy egy hétköznapi viselet, de időnként feldobni a manikűrünket szerintem nagyon jópofa megoldás.

 
Egy pár pillangó ára 4 USD, amiből 10% kedvezmény jár a lakkhatalom kuponkód használatával. Óvatos eltávolítás esetén egyébként a díszek többször is felhasználható. A lepkéken kívül még számos forma és színkombináció található az áruház kínálatában.


Thank you, lakkhatalom
Check out lakkhatalom blog
http://www.lakkhatalom.com/2013/08/pillangos-manikur.html

沒有留言:

張貼留言