2013年9月25日 星期三

NOTD: Golden Glitter foil! By diathings


Am revenit si eu cu greu. Am ratat pana si postarea saptamanala, dar va arat azi una din manichiurile mele preferate. Sunt multe poze, asa ca o sa scriu cat mai putin posibil.






Pentru realizarea manichiurii am folosit, printre altele, Gold Glitter Hidden Patten Nail Foil Transfer . Aveti nevoie si de lipici special, pe langa folie.  Folia are o lungime de 1,5 mdeci o sa va ajunga o perioada lunga, mai ales ca este si lata, astfel incat va ajunge o bucata taiata pentru 2 unghii.


Iata si pasii necesarii:


1. Aplicati o baza, acest pas este optional, dar este util pentru a va proteja unghiile.
2. Aplicati culoarea dorita.
3. Aplicati un strat de lipici, cat mai uniform.
4. Asteptati pana lipiciul se usuca si devine transparent. Va recomand sa nu va grabiti cu aplicarea foliei, pentru ca daca lipiciul nu e uscat suficient, cand o sa luati folia o sa se intinda (ca branza din mamaliga) si o sa iasa cu goluri modelul.
5. Aplicati folia. Pentru un rezultat cat mai frumos va recomand sa aplicati folia prima data pe jumatatea unghiei si apoi pe cealalta. Astfel, o sa obtineti mai putine goluri.
6. Cu unghia, un betisor pentru cuticule sau orice va poate fi util, taponati folia pe unghie, incercand ca aceasta sa nu se stranga pentru a se transfera frumos folia.
7. Indeparati folia.
8. Asta a fost tot. In cazul in care aveti goluri puteti sa reveniti cu folia pentru a corecta.

Va recomand sa va inarmati cu rabdare inainte de a incepe, mai ales daca vreti sa va faceti toate unghiile cu folie. Desi nu este greu, nu va asteptati sa va iasa din prima perfect. Abia dupa ce veti exersa putin veti invata cand lipiciul este pregatit pentru aplicarea foliei. De asemenea, va recomand sa aplicati folia peste o oja aproiata de culoarea foliei pentru a masca mai bine eventualele goluri.

Eu am folosit deja folia de cateva ori si abia acum mi s-a parut ca e aplicata suficient de bine sa va arata si voua. Folia straluceste frumos in lumina soarelui, sau a becului. Va mai pun cateva poze in lumina artificiala pentru a observa acest lucru.



In caz ca va intrebati ce marca este oja galbena din primele poze, va atasez o poza.


Va place manichiura mea? Eu o ador, e preferata mea. Atat folia, cat si lipiciul, le gasiti pekkcenterhk,  la pretul de 12 USD, ambele, iar daca folositi codul dia aveti o reducere de 10%.



Thank you, diathings
Check out diathings blog
http://diathings.blogspot.ro/2013/07/notd-golden-glitter-foil.html

沒有留言:

張貼留言