2013年9月26日 星期四

Pink Swirl + tutorial By tennnails

 Idag visar jag rosa nail art på Emmas rosa torsdag. Jag tyckte verkligen att det var en trevlig manikyr, både enkelt och snyggt men kanske lite väl rosa för min smak. På ringfingret bär jag China Glaze Dance Baby, Traffic Jam och White On White och på övriga fingrar bär jag endast Dance Baby. Linjerna har jag ännu en gång gjort med Depends svarta striper.

Nitarna har jag fått möjlighet att prova och recensera från kkcenterhk. Ni hittar dem här. Precis som nitarna jag testade i ett tidigare inlägg applicerade jag dessa med nagellim och en pincett. Det gick väldigt lätt. Jag ville ännu en gång testa hur pass bra dessa satt så jag bar denna design på en utekväll. De satt inte lika bra som de stora nitarna som jag testat men jag vill ändå säga att de satt över förväntan! En ramlade av under kvällen och resten satt kvar.

Today I'm showing you some nail art. I like this manicure but maybe it's a bit to pink. On the accent nail I'm wearing China Glaze Dance Baby, Traffic Jam and White On White and on the other nail I'm wearing Dance Baby. I've once again made the lines ​​with Depends black striper. The studs are sent for review from kkcenterhk and you can find them here.  I applied these with nail glue and it was very simple. The sustainability on these were good. I wore them on a night out an only one fell off during the evening.



Jag har gjort min första videotutorial för denna nail art. Räknar med att jag kommer göra flera denna sommar så om där finns någon nail art ni har gillat extra mycket som ni vill att jag göra guide på, så säg till!

I made a tutorial for this nail art. I will do more this summer so if there is any nail art  you would like me to do a tutorial aboout, let me know!




Thank you, tennnails
Check out tennnails blog
http://tennnails.blogspot.se/2013/07/pink-swirl-tutorial.html

沒有留言:

張貼留言