2013年9月26日 星期四

Fóliás körmök egyszerűen? By alanora


Sziasztok! 

A fóliás körmös láz engem is magával ragadott, úgyhogy nem volt kérdés hogy egy ilyen darabot választok ezúttal tesztelésre a KKCenterHk kínálatából. Igazából én magam is meglepődtem, hogy mennyire könnyen összejött elsőre. Pontosan úgy csináltam mindent, ahogy a Maria's Nail blog egyik bejegyzésében olvastam, nektek is csak ajánlani tudom azt a szuper posztot!

Felkeltem kb. közepesen vastagon a fehér lakkot, megvártam amíg átlátszóra szárad és ráillesztettem a fóliát. Egy fültisztító pálcikával szépen rásimogattam körkörös mozdulatokkal és óvatosan eltávolítottam a többi részét. Az első körmöm (középső) sikerült szerintem a legjobban, mondhatni a kezdők szerencséje :D Különleges mintákat az biztos hogy így a legegyszerűbb felapplikálni a körmünkre :)

150 cm hosszú, úgyhogy egy életre elegendő :)
Kuponkód a - 10% kedvezményhez: "ALANORA"
És íme a csillogó-villogó végeredmény 
Hogy tetszik, kipróbálnátok?


Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2013/06/folias-kormok-egyszeruen.html

沒有留言:

張貼留言