2013年9月23日 星期一

Z folią na paznokciach.. By kosmeto-look


Witajcie! ;)
Co tam u Was ciekawego? Dzisiaj ma dla Was pewną odskocznię od lakierów, ponieważ będzie o foli transferowej do paznokci! :D Długo zbierałam się do jej recenzji, ponieważ, a to nie miałam czasu, a to moje paznokcie nie wyglądały najlepiej.. i tak dalej ;)

Folia transferowa + klej

Powyżej macie krok po kroku pokazaną jej aplikację, czyli najpierw nakładamy na paznokcie odżywkę, czekamy aż wyschnie, następnie klej, który musi stać się bezbarwny, abyśmy mogli brać się za nakładanie folii. Ja po prostu dociskam na nią płatkiem kosmetycznym, wydaje mi się, że wtedy najlepiej przykleja się do paznokcia:)
Poniżej macie efekt jaki otrzymałam opisaną wyżej metodą ;) prawda, że fajnie to wygląda?


  Postanowiłam pobawić się jeszcze troszkę i uzyskałam oto taki efekt:
Jest kolorowo i ciekawie :D a wszystko za sprawą kleju, który nałożyłam gdzie popadnie, poczekałam aż stanie się bezbarwny i zaczęłam przyklejać na różne odcinki paznokcia folię. Ależ mi się to podoba! :D

Jednak jest troszkę, ale.. po pierwsze na folię trzeba nałożyć top coat lub coś w tym stylu, gdyż inaczej nie nacieszymy się długo ładnym efektem - folia bardzo szybko się zdziera. Po drugie lubi się marszczyć pod wpływem wyżej wspomnianego utrwalacza.. Po trzecie nie zawsze wszystko super, ładnie się przykleja, więc żeby uzyskać przyzwoity efekt trzeba się trochę pomęczyć - ale chyba warto? :D

Niżej macie jeszcze jej połączenie z ciemnym lakierem ( OPI - Nein! Nein! Nein! Ok Fine! z niemieckiej kolekcji, plus folia transferowa).
 
Folię możecie zakupić tutaj:  kkcenterhk. Razem z klejem kosztuje 12 $, natomiast bez 7,69 $, czyli jak widać do najtańszych to cudo nie należy.

Co sądzicie? Hit, a może Kit ? :) jestem bardzo ciekawa, czy podoba się Wam taki rodzaj zdobienia paznokci :D

Thank you, kosmeto-look
Check out kosmeto-look blog
http://kosmeto-look.blogspot.hk/2013/07/z-folia-na-paznokciach.html

沒有留言:

張貼留言