2013年9月30日 星期一

Zaległości czyli crazy makeup challenge i recenzja By martuszkowemakijaze

 Hej!!

Z Paryża wróciłam w jednym kawałku :P chociaż z anginą.... Powiem jedno było warto pojechać i zobaczyć piękny Paris ;) Pozwiedzałam, poobserwowałam i muszę stwierdzić, że Francuzi ubierają się zdecydowanie lepiej niż Francuzki:P hehehe ;)



Dodatkowo mam dla Was gratkę ;) recenzję oraz wyzwanie  CRAZY MAKE-UP CHALLENGE
Trochę spóźnione ale mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa ;) w końcu zaczęłam wakacje więc zdecydowanie nadrobię zaległości :D



W związku z ciekawym wyzwaniem jakim były koronki, napisy i tatuaże postanowiłam po raz kolejny połączyć je z recenzją rzęs firmy ES, które otrzymałam od KKCenterHk.

Czemu?

Oto powód:







RECENZJA:

+

 łatwość użycia (początkowo wydawało mi się, że będzie bardzo trudno je nałożyć, ale potem okazało się to raczej łatwe)
elastyczne (mimo, że z papieru)
cuuuudny efekt (niepowtarzalny;)
można użyć je wiele razy (zdjęcie przedstawia rzęsy po zdjęciu i nie widać śladu użytkowania)


-

dostępność (tylko zakup online z tego co mi wiadomo)
cena (chociaż za taki rarytas nie jest najgorzej;) 
brak kleju w zestawie


Jeśli kogoś zaciekawiły te rzęsy to polecam skorzystać z rabatu;)

rabat 10% na zakupy w KKCenterHk : martuszkowemakijaze
kupon jest ważny do : 31.01.2014r.




Już niedługo kolejne recenzje: 
 


I kolejne zaległe wyzwania :P

A tym czasem... buziaki,


Thank you, martuszkowemakijaze
Check out martuszkowemakijaze blog
http://martuszkowemakijaze.blogspot.hk/2013/06/zalegosci-czyli-crazy-makeup-challenge.html

沒有留言:

張貼留言