2013年10月18日 星期五

2. Back to School By sunafterstormblog


 Marti va spuneam ca am inceput o noua colaborare: Autumn and Winter Nail Art Challenge. Azi am ajuns la tema a doua, Back to School. Am creat un model cu 2 creionase (la aratator si inelar). La unghia degetului mijlociu am pus si 2 tinte steluta si o capsa, iar la degetul mic doar o steluta.


  Produsele folosite:



     Mai intai am aplicat baza Moyra, apoi oja Golden Rose nr. 11 in 2 straturi.
     Pentru model am folosit acrilicele Oumaxi primite de la Depozitul de Frumusete. Setul este format din 12 culori care imi plac foarte mult, acum sunt la reducere: 28 lei (aici).
     Dupa pictarea modelului cu cele 2 creionase, am asteptat sa se usuce si am aplicat Top coat-ul Rimmel London.
     Am mai adugat un strat de top coat si pe celelalte 2 unghiute si am lipit capsa apoi tintele steluta de laKKCenterHk. Va reamintesc ca folosind codul sunafterstormblog puteti beneficia de 10% reducere(valabil pana la data de 31.01.2014). Pentru o rezistenta mai buna a tintelor, mai adaugam un strat de top coat.
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=22dd0540a5&view=att&th=140f305bee80731d&attid=0.4&disp=inline&realattid=c90d0ed5b343c94e_0.2&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_y1Aqiog1Gd2QDI9yV-Csg&sadet=1379069518676&sads=3WGIsyOhv9-keD1CoNlxIo_QJbo






      Pe final, pentru ca ma plictiseam si oja China Glaze Mimosa's Before Mani's statea langa mine...am decis sa dau jos capsele si am aplicat China Glaze. Daca in postarea trecuta v-am spus ca mi-a facut bule, de data aceasta n-am mai avut probleme. 

 

    In poza urmatoare am reusit sa surprind ceva mai bine nuanta ei:


    Pe final va las cu alte 3 poze mai jucause :)  


 





    Sper ca v-au placut unghiutele mele, dar acum sa vedem si ce au creat celelalte fete:

The girls who participated in this challenge:
1. Carla  
2. O fata simpla  
3. Sara  
4. Ad  
5. UnghiuteleMele  
6. Gabrielle Colorful Beauty  
7. Rita  
8. Andra Kat  
9. Oana Alexandru  

(Collection closed)
Link tool by inlinkz.com


Thank you, sunafterstormblog
Check out sunafterstormblog blog
http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/09/2-back-to-school.html

沒有留言:

張貼留言