2013年10月18日 星期五

Back to school By andrakat


Astăzi e zi de colaborare. Back to school! Eu am scăpat de şcoală de mulţi ani, sunt o mândră masterantă, specializată în Probaţiune, mediere şi asistenţa victimelor infracţiunilor. Plecând de la liceul cu profil pedagogic, urmând Facultatea de Psihopedagogie specială, am ajuns unde mi-am dorit în sfârşit!
Image
Am fost inspirată de sora mea, care acum că începe şcoala, mi-a cerut o ojă nude. Şi mi-am amintit şi eu de vremurile în care mi se ,,ordona” să-mi şterg unghiile negre. Hihi.
Am folosit o ojă de la Leydi şi un glitter superb primit de la KKcenterHK. O culoare cuminte, transformată într-o manichiură de efect.
Image
Şi unghiuţele mele arată:Image
Image
ImageImageDacă vă place top coat-ul meu Ebalay, îl puteţi achiziţiona de AICI. În curând vă voi arată şi varianta pe mov.


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2013/09/13/back-to-school/

沒有留言:

張貼留言