2013年10月18日 星期五

Zestaw stempelkowy od KKcenterhk By millionail

 Niedawno otrzymałam kolejną już paczuszkę od KKcenterhk. Tym razem (wreszcie!) była pełna dingsów paznokciowych, a do tego stempelkowych:)
Kto nie wie o czym ja w ogóle mówię, to zapraszam do tej notki:)

Jak tylko ją rozdarłam na strzępy zabrałam się za pieczątkowanie. Początkowo, byłam bardzo zadowolona z wyglądu nowej 'zdzieraczki', bo moja poprzednia już nie dość, że jest wysłużona to jeszcze nie była zakończona metalową końcówką. Stempelek jest nieco dłuższy, niż mój poprzednik.

Blaszki są wykonane świetnie, od razu widać, że żłobienia są głębokie i będą transferować na pieczątkę (BTW najgorsze blaszki z jakimi miałam do czynienia były od Essence, nic nie przechodziło, NIC!).
Wzorki wykonałam jednak za pomocą lakieru z Essence.
Niestety, jedynym rozczarowaniem z paczki jest własnie zdzieraczka. Na poniższych zdjęciach widać, że nie zbierała całkowicie lakieru, przez co wzorek transferował okropnie na paznokieć. Byłam dobita na tyle, że sięgnęłam po mojego staruszka, który spisał się świetnie (lata praktyki! :P) Blaszki mają cudowne wzorki, wyglądają super elegancko.

PS. Przepraszam za jakość zdjęć. Padał mi aparat i nie chciał łapać ostrości. Myślę jednak, że zamysł widać WYRAŹNIE :)




Thank you, millionail
Check out millionail blog
http://millionail.blogspot.hk/2013/09/zestaw-stempelkowy-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言