2013年10月23日 星期三

CUICO diamond eyeshadow By chochlikkornwalijski


W ramach współpracy dostałam jakiś czas temu pojedynczy cień do powiek marki CUICO (KLIK).

Produkt przychodzi do nas w kartoniku. Dostajemy 4,2g cienia, co jest całkiem sporą ilością (dla porównania cienie w sleekowych paletkach mają 1,1g).
 Z tyłu napisy są chyba po chiński, więc nie mam pojęcia co jest tam napisane..
 Kolor, który wybrałam to 12 chestnut brown,czyli ładny, dzienny brąz. Niektórym zapewne może też posłużyć do podkreślania brwi, ja jednak używam go zgodnie z przeznaczeniem.
 Muszę przyznać, że cień spisuje się całkiem nieźle-dobrze współpracuje z innymi cieniami, nie stwarza problemów przy aplikacji, czy blendowaniu. Co ważne nie uczula ani nie podrażnia oczu. Na dobrej bazie wytrzyma cały dzień.

Jedyne, co mogę mu zarzucić to pigmentacja. Niby nie jest zła, ale powiedziałabym, że dość średnia. Produkt nieco traci na wyrazistości przy rozcieraniu, trzeba go więc stopniowo dokładać.
 Swatche:
I dzienny makijaż z użyciem tego cienia. Mam go głównie w zewnętrznym kąciku.

Ogólnie myślę, że jak za taką cenę jest to całkiem dobry produkt i większość byłaby z niego zadowolona, ale z drugiej strony, jeśli mam być szczera, to nie ściągałabym go specjalnie drogą internetową, bo takich brązów można u nas dostać wiele ;)



Thank you, chochlikkornwalijski
Check out chochlikkornwalijski blog
http://chochlikkornwalijski.blogspot.hk/2013/09/cuico-diamond-eyeshadow.html

沒有留言:

張貼留言