2013年10月10日 星期四

Czego to jeszcze na oczy nie nałożymy...:) By picolaworld


Cześć Dziewczyny!

O dziwo żyję, nie sypiam po nocach, zaliczam różne głupoty i staram się wyrobić z wpisami przed terminem.

Dawno, dawno temu z pewną nutką niepewności podjęłam się współpracy z KKCenterHk, dzięki czemu miałam możliwość przetestować nowe sztuczne rzęsy :)

Jako, że współpraca była bardzo miła bez cienia wątpliwości zgodziłam się sprawdzić kolejny ich produkt.

Zdecydowałam się na parę(a właściwie wiele par) sztucznych rzęs na dolną powiekę. Szczerze? Nie mogłam sobie wyobrazić, jak można sobie takie coś zaaplikować, więc ogromnie się ucieszyłam, że mam taką możliwość "sprawdzenia co i jak"
Zdecydowałam się na model to A561 bo wydawał mi się delikatny i naturalny  ( a o to mi chodziło :)) No cóż, paczka dotarła, rzęsy w liczbie 10-ciu par w mych w rękach... 



   Jak to to się sprawuje?   

Rzęsy osadzone są na przezroczystym pasku (za co plus) jednak pasek ten jest kapeczkę sztywny (za co minus)

Układ rzęs jest ładny i wyglądają w miarę naturalnie, jeśli są przyklejone właściwie. 
No właśnie i tu pojawia się problem... Jeśli chodzi o doczepianie górnych rzęs nie mam problemu, ale te dolne przerosły moje możliwości manualne :D
Moje naturalne rzęski tak mi przeszkadzały w doklejeniu sztucznych (to był chyba bunt przeciwko "plastikowi" :P), że ani razu nie udało mi się do końca idealnie dokleić moich rzęs. 

Jeśli chodzi o użytkowanie - rzęski czuć na powiece co na początku drażni. Ale wiadomo - człowiek jest istotą, która dostosowuje się do każdych warunków, więc potem to nie przeszkadza. Jednak sztywny pasek powoduje, że rzęsy szybciej się odklejają. Rozwiązaniem jest krótkie przycięcie rzęs na pasku.

Ponadto to wszystko jest do przeżycia :) 
Ale jedna rzecz sprawia, że boje się ich zakładać. A mianowicie ŚCIĄGANIE. Jest dla mnie tak bolesne i nieprzyjemne, że ciężko mi to opisać. Nie wiem, czy ja mam taką delikatną skórkę, czy po prostu zawsze z dolnymi rzęsami tak jest?

Jeśli chodzi o efekt - podoba mi się, jednak dużo bardziej, gdy jest w zestawieniu z normalną parą sztucznych rzęs (normalną, czyli górną :P).


Na koniec małe zestawienie zdjęciowe dla oglądaczy :)


A tu górne i dolne :)



 Jeśli miałybyście chęć na jakieś zakupy z KKCenterHk,(a asortyment jest fajny:)), to możecie zdobyć
 10 % zniżki na produkty z ich strony
 po wpisaniu w odpowiednie miejsce przy zakupie magicznego kody picolaworld ". Kupon ten ważny jest do 31 stycznia 2014 

A Wy miałyście do czynienia z dolnymi rzęsami?
Jeśli tak to czy miałyście podobne przeżycia??
Buziaki!


Thank you, picolaworld
Check out picolaworld blog
http://picolaworld.blogspot.hk/2013/06/czego-to-jeszcze-na-oczy-nie-naozymy.html

沒有留言:

張貼留言