2013年10月2日 星期三

dodatki do manicuru By theagnes87

 Witajcie kochani!
Dziś mamy już sobotę, urlopik powoli mi się już kończy...i w poniedziałek czeka nas szara rzeczywistość :((
Dziś chciałam Wam zaprezentować kilka dodatków do manicuru jakie dostałam ze sklepu KKcenterhk.com. 
Mogą to być zarówno dodatki do Mani...jak i do innych rzeczy:



Najpierw pokombinowałam z błyszczącymi kółeczkami (ja uwielbiam takie błyskotki), dlatego do wczorajszego mani dodałam kółeczka...Jednakże moja płytka jest zbyt mała na takie ozdoby i zapewne lepiej by się to prezentowało na większej płytce...
Kółka wykorzystam do ozdób mojej garderoby :)


 Kolejno próbowałam coś zrobić z czarnymi kółeczkami, jednakże tutaj sytuacja podobna...i ozdoba za duża do moich paznokci :((((((
Dlatego znalazłam inne rozwiązanie i urozmaiciłam moją bluzkę:

Ozdoby najlepiej by sie sprawdziły w przypadku żeli czy akryli bo wtedy można z nimi coś wymyślić i lepiej by się trzymały, a tak musiałam je kleić klejem albo na lakier...
Szczególnie w oko wpadły mi pierwsze kółeczka bo niesamowicie się świecą.
Jeśli chcecie coś zamówić ze sklepu KKcenterhk.com to mam dla was zniżkę -10% na hasło: theagnes87

Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2013/06/dodatki-do-manicuru.html

沒有留言:

張貼留言