2013年10月3日 星期四

Ensimmäinen folio kokeilu :) By paniikkipiina



http://www.kkcenterhk.com/p10887/N.NAIL-Pink-Crystal-Shards-Hidden-Patten-Nail-Foil-Transfer/product_info.html

Tällainen ihana folio saapui minulle KKCenterHk:lta ja eilen sitä testasin. Ikinä ennemmin en ole foliota käyttänyt ja siihen nähden onnistu kait ihan hyvin :D Mutta ei kuitenkaan ollut mun juttu :) Helppoahan tuo on: 
Liima kynnelle, odota että liima kuivuu ja sitten painellaan folio kynteen kiinni.

mutta vaikka kuinka helppoa on, ei se silti ollut niin klivaa että jatkossa foliota käyttäisin. Taidan seuraavaksi tehdä kynnet on normaalisti kynsilakalla ja laittaa  FacebookinKynsikoristekirppis ryhmästä ostamani Water Decalsit päälle :) Vaikea vain valita että minkä värisellä lakalla.. nyt kesäkuumalla olen huomannut valitsevani koko ajan pinkkiä :D Valitsin jopa monen monen folion joukosta.. pinkin! :D Ja juuri tilasin äitelle pari kynsilakkaa, oranssin joka sopii ihanasti äiten väreihin ja pinkin glitterin koska.. noh, punanen/pinkki on vaan aina kiva! :D Todella omituista tää mun pinkkiin hurahdus koska ennen en voinut sietää tällasta väriä :D

Ihana päivä tulossa, nyt jo niin lämmin :) Nurmikko näyttää TAAS siltä että pitäisi leikata ja pojalle pitäisi täyttää pieni uima-allas jonka viikolla ostin hälle.. ja tietty Angry Birds allas :D Koskahan tämä angry birds hullutus loppuu? :) Näyttää siltä ettei ikinä. Meinasin myydä angry birds fimoni, en ymmärrä miksi edes aikoinaan ostin koska fimot ei oo mun juttu, niin poika totesi että ei saa kun hän haluaa laittaa kynteen niitä :D Noh fimot jäi laatikkoon mutta en mä sen kynteen oo niitä laittamassa siltikää :D

Nämä lakat ostin äitille :)


Thank you, paniikkipiina
Check out paniikkipiina blog
http://paniikkipiina.blogspot.fi/2013/06/ensimmainen-folio-kokeilu_2.html

沒有留言:

張貼留言