2013年10月21日 星期一

EBALAY BABY PURPLE SHINY GLITTER NAIL POLISH By lakierownia



Lakiery Ebalay zachwyciły mnie swoim pięknem od pierwszej chwili, kiedy rozpakowałam przesyłkę od KKCenterHk. Wybrałam dwa lakiery, których zdjęcie pojawiło się na moim Facebooku tutaj. Jako pierwszy postanowiłam zrecenzowaćBaby Purple Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J004], którym zachwycałyśmy się z moją koleżanką Agnieszką. Możecie podziwiać lakier na jej przedłużonych paznokciach.


Lakier ma przezroczystą bazę, w której zatopione są heksagony, paseczki i niebieski brokat. Niestety brokatu praktycznie nie da się zauważyć na zdjęciach. Jeżeli chodzi o pozostałe elementy to są w kolorze białym i oczywiście fioletowym. To, co przyciągnęło moją uwagę w przypadku tego brokatu, to odcień fioletu, który jest bardzo chodny i przesunięty w stronę niebieskiego. Długo nie mogłam się zdecydować, na którym lakierze kolorowym go zaprezentować, aż wreszcie wpadłam na idealną parę, a mianowicie Baby Purple i Essence A Lovely Secret, który także jest w kolorze chłodnego fioletu. Uważam, że razem prezentują się fantastycznie!


A teraz to co zachwyciło mnie w brokatowych lakierach Ebalay, a mianowicie fakt, że są bardzo gęste. Sama baza jest gęsta, a i brokatu jest dużo, więc w żadnym wypadku nie ma konieczności nakładania go gąbką. Wystarczy nałożyć go jak zwykły lakier pędzelkiem, a nawiasem mówiąc sam pędzelek również jest wygodny - lekko spłaszczony i ma bardzo miękkie włosie. Jedynym minusem może być zapach lakieru, który nie jest zbyt przyjemny, ale do przeżycia. Jakoś mnie nie odstrasza, zwłaszcza, kiedy patrzę na cudowny efekt na paznokciach!

Próbowałyście już lakierów Ebalay?


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2013/09/ebalay-baby-purple-shiny-glitter-nail.html

沒有留言:

張貼留言