2013年10月21日 星期一

EBALAY NOBILITY GOLD SHINY GLITTER NAIL POLISH By lakierownia



To już drugi lakier Ebalay na moim blogu i muszę przyznać, że zachwycił mnie równie mocno jak poprzednik! Tym razem EBALAY Nobility Gold Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J015] kusi złotymi i białymi heksagonami, paskami i niebieskim brokatem, który nawet można dostrzec na zdjęciach! (Brawa dla mojego aparatu, wreszcie się spisał.) Lakier nakładałam klasycznie - pędzelkiem. Jest gęsty i wygodnie się nim maluje.


Jako towarzystwo dla złotego koloru wybrałam lakier Essie Meet Me at Sunset. Na początku stawiałam na klasyczną czerwień, ale ten prawie pomarańczowy kolor wspaniale ożywia złoty brokat. Czerwone, a nawet bordowe tło również będzie pięknie wyglądało. Można się też pokusić o połączenie tego niesamowitego lakieru z butelkową zielenią. To byłoby idealne świąteczne połączenie.


Lakiery Ebalay można kupić w sklepie internetowym KKCenterHk.


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2013/09/ebalay-nobility-gold-shiny-glitter-nail.html

沒有留言:

張貼留言