2013年10月10日 星期四

ES Brand poczwórna paletka cieni + makijaże By yasminella-yasminella

 Jak wiadomo nie od dziś fiolety bardzo dobrze podkreślają zielone i brązowe oczy. Dlatego też gdy wybierałam sobie produkty ze sklepu  zdecydowałam się na poczwórną paletkę cieni ES Brand 01.


Kiedy pierwszy raz ją otworzyłam padłam. Te cienie są bardzo duże. Niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć ich gramatury, jednak mam wymiary paletki co pozwoli Wam wyobrazić sobie ich wielkość: 100mm X 90mm X 15mm.  Paletka jest bardzo solidnie wykonana, podczas jej otwierania polecam zachować ostrożność ponieważ można sobie połamać pazurki. Trzy jaśniejsze cienie to piękne metaliki. Ostatni najciemniejszy ma w sobie jasno różowe drobinki.

Kolory są idealnie oddane na tym zdjęciu.


Trzy pierwsze cienie mają lekko mokrą woskową konsystencje, co jeszcze bardziej podbija ich kolory, ostatni jest już typowym pudrowym cieniem prasowanym.  Pigmentacja jest świetna tak samo jak trwałość. Jednak jeżeli macie tłuste powieki polecam użyć bazy pod cienie, ponieważ cienie mogą zebrać się w załamaniach.

Kosmetyk jest bez zapachowy, nie podrażnia oczu.

Cena: 7,63$

Bym zapomniała o dość fajnej rzeczy. Jeżeli skusimy się na posiadanie kilku paletek z tej serii jest ich bodajże pięć, każdą czwórkę możemy skompletować tak jak się nam podoba, ponieważ cienie bez żadnego uszczerbku na zdrowiu można wyjąć z paletki.



A teraz cienie w akcji:




Więcej zdjęć znajdziecie tutaj:
http://yasminella-yasminella.blogspot.com/2013/04/w-oczekiwaniu-na-kwitnacy-bez.html


PS: Zapraszam do udziału w ankiecie, która znajduje się w górnym prawym rogu. :)

Buziaki

Thank you, yasminella-yasminella
Check out yasminella-yasminella blog
http://yasminella-yasminella.blogspot.hk/2013/07/es-brand-poczworna-paletka-cieni.html

沒有留言:

張貼留言