2013年10月7日 星期一

Eyeliner w pisaku - Landbis od KKcenterhk By aniamaluje




Jakiś czas temu, znana pewnie Wam wszystkim firma KKcenterhk zaproponowała mi współpracę. Miały być sztuczne rzęsy, ale ja rzęs nie chciałam, więc padła propozycja eyelinera w pisaku.
Przyznam szczerze, że wbrew temu, co widać na zdjęciach - umiem obsługiwać eyeliner, bo to kosmetyk kolorowy który stosuję najdłużej. Moja przygoda z nim zaczęła się w wakacje przed rozpoczęciem liceum od czarnego eyelinera wibo. Jeden raz miałam eyeliner w pisaku z essence i nie podbił mojego serca, bo zamiast czerni dawał szary efekt, w dodatku niezbyt precyzyjny, no i szybko się kończył.

 Eyeliner widoczny na powyższym zdjęciu to LANDBIS Golden Wild Leopard Liquid Eyeliner- Black [LANDBIS-E013]. Obecnie jest wyprzedany, ale podobno szybko wróci. Zerkając sobie na zdjęcia ze strony zastanawiałam się, czy mój egzemplarz jest jakiś felerny....zobaczcie same:

Efekt jaki początkowo dawał, przypominał wyblakłą, szarą kredkę którą bardzo łatwo się rysuje. Z czasem (po dwóch dniach stania końcówką w dół), eyeliner nieco się wyrobił i pojawiła się dość smolista czerń. Niestety, przez moją opadającą powiekę, końcówka się wiecznie "rozmywala", co widać na zdjęciach.


Kiedy mam zamknięte oko, to tego nie widać. Eyeliner służył mi czasami za cały makijaż (zdjęcie w lewym dolnym rogu). Niestety, zdarzało mu się kserować na górnej powiece w dość dziwny sposób, bo pozostawiając ubytek w miejscu z którego się kserował. Więc to bardziej operacja wytnij-wklej niż kopiuj-wklej.

Z plusów : bardzo łatwo i dość precyzyjnie można nim namalować kreskę, ale przy mocno opadającej powiece się nie sprawdza, tak samo jak eyeliner w pisaku z essence. Maluje się nim bardzo szybko, dosłownie 5 sekund i kreska gotowa. Ja znalazłam na niego sposób i malowałam grubszą kreskę, aby uniknąć tego kserowania. Przy mało oszczędnym używaniu starczył na jakieś 45 dni.
 Mimo, że pisak jest szybszy i wygodniejszy, ja pozostaję przy eyelinerach w płynie i żelu.


KKCenterhk zaproponowało mi także zniżkę dla Was.
Wpisując przy zamówieniu kod : aniamaluje, trzymacie 10% rabatu. 

You might also like:


Thank you, aniamaluje
Check out aniamaluje blog
http://www.aniamaluje.com/2013/06/eyeliner-w-pisaku-landbis-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言