2013年10月8日 星期二

First defying water marble nail art By marrysraveland

 Pre neki dan sam kupila dugo željeni China Glaze Def defying pa sa rešila malo da se zabavim sa njim po ovom sumornom danu.






Od China Glaze First mate i China Glaze Def defying nastade First defying water marble nail art. :)
Za water marble na malom prstu i srednjem prstu koristila sam China Glaze First mate (plavi) i Def defying ( kao i na ostalim noktima) a kao baznu boju nanela sam jedan sloj Def defying-a. Ova kombinacija boja mi se jako dopada.


Uzela sam malo destilovane vode koja stoji na sobnoj temperaturi i u nju naizmenično sipala po kapljicu zelenog i plavog laka. Na kraju kad sam skoro ispunila čašu i dobila nešto što izgleda kao meta pa sam čačkalicom  povlačila pažjivo i napravila veliki cvet. Njega sam pokvarila jer sam želela da mi dizajn bude neobičniji. Oko noktiju sam zalepila malo lepljive trake da bi se što manje umazala i nokat po nokat zaronila u vodu. Višak laka sam pokupila čačkalicom i tek onda sam prste izvadia iz čaše. I voila!

Na domali prst sam zalepila super lepkom srebrne nitnice prečnika 2 mm - klik na- N Nails circular silver studs 2 mm nail art . * Sve ukrase za nokte uvek lepim super lepkom jer na mojim noktima ukrasi mogu da stoje samo ako su dobro zalepljeni.







                                            






Na kraju sam ipak dočekala sunce pa sam uspela da napravim i malo bolje fotografije. Na svim slikama imam po dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.
* Nitnice možete  naručiti na sajtu KK CenterHk po ceni od 3.69 eur a ja sam ih dobila od njih da bih uradila recenziju. 

Nadam se da vam se ovaj manikir dopao .

Da li volite nail art i da li biste voleli da ovakve postove češće vidjate  kod mene?

PozZz

Marry

Thank you, marrysraveland
Check out marrysraveland blog
http://marrysraveland.blogspot.hk/2013/05/first-defying-water-marble-nail-art.html

沒有留言:

張貼留言