2013年10月8日 星期二

Stormy blue water marble By marrysraveland

 Došao je na red moj rodjendanski manikir. :)Ovih dana nisam imala vremena za pisanje novog posta a i prethodni manikir mi je na noktima stajao sedam dana i na kraju mi je bilo žao da ga skinem. Nitnice nisu pravile problem pri skidanju jer sam ih vrlo lako sa većom grickalicom skinula jednu po jednu a da ne oštetim ni njih ni nokte. Ostatak super lepka sam isturpijala do sloja laka i posle normalno skinula lak. 




Palo mi je na pamet da za rodjendan napravim ovaj manikir jer on simbolizuje moje ime. Koristila sam sam lakove iz China Glaze Anchors away kolekcije koja je inspirisana morem i putovanjem brodom. 


China Glaze Anchors away
Water marble sam radila po uzoru na tutoijal od Kolet sa bloga My simple little pleasures . Od lakova sam koristila China glaze First mate, China Glaze Sea sprey i Flormar U01. Prvo sam namazala jedan sloj laka Flormar U01 umesto China Glaze White cap. Taj lak sam sasvim slučajno kupila i bilo mi je drago što sam mu ipak našla primenu. Jako je sličan White cap-u al je za razliku od njega skroz proziran i nema u osnovi belu boju. Na domali prst sam namazala China Glaze Man hunt koji je po boji veoma sličan FM-u i ima mnooogo bolju formulu. Na njega sam dodala i  metalne srebrne nitnice prečnika od 2mm koje sam dobila pre izvesnog vremena od http://www.kkcenterhk.com/ . 








Meni se veoma dopada krajnji rezultat mada opet nije toliko lep kao od Kolet. Verovatno je jedan od razloga i taj što sam zamenila White cap sa U01 koji se ipak malo drugačije razliva u vodi. Žao mi je što je ovih dana bilo jako loše vreme pa nisam mogla da napravim fotografije i na suncu koje bi sigurno bile znatno lepše.
Na kraju vam moram pokazati i moju rodjendansku tortu a vi zamislite da sam vas upravo poslužila. :D Ja sam je pravila pa ako neko želi recept neka piše na mejl. ;) 



Nadam se da vam se dopada moj manikir. Uživajte u današnjem sunčanom danu! 

PozZz 

Marina

Thank you, marrysraveland
Check out marrysraveland blog
http://marrysraveland.blogspot.hk/2013/06/stormy-blue-water-marble.html

沒有留言:

張貼留言