2013年10月3日 星期四

Glamour False Eyelashes - ES-A544 By vintagelooksimona


ES HANDMADE BLACK NATURAL SHORT TO LONG EYELASHESES-A544

     Acum ceva timp am primit pentru testare trei produse foarte frumoase din partea site-ului KKCenterHk
Unul dintre ele vi l-am aratat aici si este vorba despre genele false maro, un produs foarte interesant, care mi s-a parut ca poate completa foarte frumos un machiaj in nuante pamantii si nude. 

     Recunosc, asa cum am facut-o si in cadrul respectivei postari, ca nu am avut curajul sa le port la un al machiaj. 
Am in minte unul pe nuante de albastru, cu tusul albastru royal de la Flormar, insa nu am reusit inca sa il pun in practica, sincera sa fiu, nu stiu daca s-a completa frumos, dar ar merita sa incerc. Promit ca vi-l arat si voua, insa doar in cazul in care iese cat de cat ok. 

Celelalte doua produse au venit in cutiute negre, simple si fac parte din gama ES
           
          Cutiuta mai mica, asa cum v-ati dat seama cuprinde alte gene false si fac parte din aceeasi colectie cu primele gene pe care acest site mi le-a oferit pentru testare si prima mea dragoste in materie de gene, daca as putea spune asa. 
Sunt foarte, foarte naturale ca textura a firului de par, au banda transparenta, frumos ondulate si clasice, din punct de vedere al modelului - mai lungi spre exterior si mai scurte spre interiorul ochiului. 
      


Asadar sa va arat si cateva imagini cu genele acestea minunate:
        Asa cum spuneam mai sus acest model si primele incercat de mine (link) fac parte din aceeasi gama ES si prezinta foarte multe similitudini: cutie din carton cu 10 perechi prinse sub aceeasi forma, textura foarte naturala (nu sunt lucioase ca din plastic, desi blitzul ne pacaleste in al doilea colaj), banda transparenta, model clasic, alungit spre exteriorul ochilor. Sunt diferite prin volum, primele sunt putin mai bogate; prin lungime, acestea sunt putin mai lungi si mai ondulate decat primul model. 
         Modelul purtat de mine il puteti gasi AICI (initial nu l-am mai gasit in stoc), mentionez insa ca seamana foarte mult si cu acesta

        Eu va recomand gama ES Natural Eyelashes alaturi de Baby Queen, imi par a fi cel mai usor de folosit si de purtat gene dintre cele pe care le-am incercat eu, insa daca ar fi sa aleg o gama preferata, m-as opri la acestea, pentru ca din punct de vedere a calitatii si al aspectului intrec cu muuult alte gene foarte scumpe pe care le am eu, Baby Queen le-as recomanda incepatoarelor pentru ca sunt usor de aplicat si nu se simt la purtare si femeilor cu ochii mici.

Cutia are 10 perechi, genele sunt create manual, nu contine adeziv, iar pretul este de 21.50 $ (link)

Nu uitati, folosind codul vintagelooksimona, aveti o reducere de 10% la orice fel de cumparaturi pe acest site.

Va las si cu o poza a look-ului final.
Celelalte modele incercate de mine, le puteti vedea aici: 




Va pup, sa aveti o zi minunata!


VintageLook 


Thank you, vintagelooksimona
Check out vintagelooksimona blog
http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/07/glamour-false-eyelashes.html

沒有留言:

張貼留言