2013年10月3日 星期四

wielkie wesele :D czyli bawię się w manicurzystkę By zumaluje


dawno się nie odzywałam, a to wszystko przez wakacyjne zamieszanie związane z różnymi planami, rzucaniem pracy i wakacyjnymi atrakcjami ;) ale jestem! dziś co prawda nie będzie moich paznokci. za to pokażę Wam paznokcie mojej koleżanki Gosi, które zrobiłam jej na wesele. to już było drugie weselne zdobienie, ale pierwsze pokażę Wam innym razem ;)
dodam jeszcze że użyłyśmy przy tym zdobieniu 1,5mm ćwieków z KKcenterHK, które opisywałam już przy okazji jednego z wcześniejszych postów. więc zainteresowanych odsyłam TU (klik)
ćwieki możecie kupić tutaj (klik)
i co o tym sądzicie? ja powiem nieskromnie, że bardzo mi się podoba, bo wyszło elegancko i tak nienachalnie ;)


Thank you, zumaluje
Check out zumaluje blog
http://zumaluje.blogspot.hk/2013/08/wielkie-wesele-d-czyli-bawie-sie-w.html

沒有留言:

張貼留言