2013年10月11日 星期五

Kawior na paznokciach ^^ By amore-cosmetici



Dostępność: [kkcenterhk]
Cena: $5.20
Moja opinia:
Taka forma dekoracji paznokci spodobała mi się, gdy tylko ją ujrzałam, jednakże nie miałam jak dostać owego kawioru. Na szczęście w końcu nadarzyła się okazja, więc ani trochę się nie wahałam. Wybrałam wersję wielokolorową, ponieważ wydawała mi się najbardziej interesująca i efektowna. Zestaw, jaki otrzymujemy składa się z maleńkich kuleczek kawioru w szczelnie zamkniętej fiolce oraz pudełeczka, które ochrania je przed zmarnowaniem podczas wysypywania ich na paznokieć. 

  
Jak używać?
To bardzo proste :) Wystarczy, że pomalujemy paznokieć minimum dwiema solidnymi warstwami lakieru (kuleczki muszą się do czego przyczepić, a jedno pociągnięcie pędzelkiem to zdecydowanie za cienko) i od razu wysypiemy nań nasz kawior. Oczywiście trzeba trochę sztuk doczepić palcem (szczególnie na końcówkach i gdzieniegdzie po bokach) oraz delikatnie docisnąć opuszkiem do płytki. Ogółem to dość szybki i przyjemny proces. Niestety trwałość takiego mani nie jest najlepsza, ale wiedziałam o tym, bo trochę się naczytałam. Kawior odczepia się stopniowo (najszybciej na końcach), już po kilku godzinach od aplikacji. Także po osiemnastce kolegi paznokcie nadawały się tylko i wyłącznie do zmycia ;) Świetna sprawa, ale na jednorazowe wyjście :)

Efekt: 

Co sądzicie o powyższym sposobie zdobienia paznokci?



Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2013/06/kawior-na-paznokciach.html

沒有留言:

張貼留言