2013年10月11日 星期五

Recenzja: INSITI Pen Type Cover & Hiding Stick Concealer (Pearl Skin) By amore-cosmetici




Dostępność: [kkcenterhk] 
Cena: $8.78 
Pojemność: 4g
Moja opinia:
* Opakowanie w formie wygodnej w użyciu, wykręcanej kredki. 
* Nie jest tępy, jego konsystencja okazała się bardzo kremowa (ale nie tłusta) i dlatego dobrze się rozprowadza/wklepuje palcem.
* Oferuje nam przyzwoite, średnie krycie. Maskuję nim cienie pod oczami oraz czasem różowe miejsca po niedoskonałościach. Nie zakrywa idealnie wszystkiego, ale nie jest źle.
* Niestety po chwili od nałożenia zbiera się w zmarszczkach pod oczami. Jednak gdy usunę ów nadmiar patyczkiem kosmetycznym to na resztę dnia mam spokój.   
* Przypudrowany trzyma się całkiem nieźle, ale nie perfekcyjnie. 
* Nie podrażnił mnie i nie uczulił.
* Bezzapachowy.
* Dostępne są 3 odcienie. 
Podsumowując: Nie jest to korektor moich marzeń, ale zdecydowanie się przydaje na moje "wory pod oczami" ;) 
Ocena: 4/6
Skład: Niestety cały w krzaczkach, więc nie mam nawet co umieszczać zdjęcia :p

Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2013/06/recenzja-insiti-pen-type-cover-hiding.html

沒有留言:

張貼留言