2013年10月18日 星期五

KKCenterHK, czyli srebrne dodatki na paznokcie By pure-morning123


Dziś przychodzę do Was z postem prezentującym dwa mani wykonane z użyciem dodatków ze sklepu internetowego KKCenterHK. Wybrałam sobie srebrne kółeczka o średnicy 3 mm. Nie mają one gładkiej powierzchni, tylko ozdobne żłobienia. 


Nazwa tego produktu to: N.NAIL Studs Circular Silver Stripes [NNAIL-DRN671] 
Dostaniecie je tutaj << KLIK >>

Kółeczka te połączyłam z moimi nowymi lakierami z Golden Rose: Rich Color numer 08 oraz Holiday Nail Color numer 52. Całość pokryłam bezbarwnym topcoatem. Spodziewałam się, że ozdoby te zaraz odpadną z paznokci. Okazało się, że trzymały się na swoim miejscu parę dni, aż w końcu sama je ściągnęłam.


Pierwsze zdobienie:

*******************
Drugie zdobienie:


Jak Wam się podoba ???


Thank you, pure-morning123
Check out pure-morning123 blog
http://pure-morning123.blogspot.hk/2013/07/kkcenterhk-czyli-sredrne-dodatki-na.html

沒有留言:

張貼留言