2013年10月18日 星期五

Naklejki wodne na paznokcie - krok po kroku By pure-morning123


To mój "pierwszy raz" z naklejkami wodnymi na paznokcie. Do tej pory nie skusiłam się na żadne, ponieważ miałam obawy, że będzie się je trudno nakładało, że się porozrywają lub zgniotą przy aplikacji. Okazuje się, że są one bardzo łatwe w obsłudze. Skorzystałam z okazji i w ramach współpracy ze sklepem internetowymKKCenterHK wybrałam sobie właśnie naklejki wodne na paznokcie.


Nazwa tego produktu to: N.NAIL Water Decals Nail Art- WDBLE862.
Dostaniecie je - TUTAJ



Jest to panterkowy motyw. Na arkusiku mamy 6 rzędów naklejek - jedna  połowa jest czarna, druga - biała. Teraz tak zastanawiam się co mnie podkusiło akurat na ten motyw. Jest on na tyle prosty, że można wykonać go samemu. Trzeba było wybrać coś bardziej skomplikowanego. Ale mówi się trudno. Przejdźmy teraz do sposobu naklejania tych zdobień.





To wszystko. Teraz możemy cieszyć się naszym zdobieniem paznokci :)) Nie jest to skomplikowane, ani trudne. Wybór wzorów jest ogronmy. Zapewne jeszcze na jakieś naklejki wodne się skuszę. Zwłaszcza, że ich zmywanie też nie stanowi żadnego problemu.

A Wy używałyście już może naklejki wodne na paznokcie ???
___________________________________________________________________

z hasłem: pure-morning123
do 31 stycznia 2014 r.
otrzymacie 10% zniżki na zakupy w sklepie internetowym



Thank you, pure-morning123
Check out pure-morning123 blog
http://pure-morning123.blogspot.hk/2013/09/naklejki-wodne-na-paznokcie-krok-po.html

沒有留言:

張貼留言