2013年10月3日 星期四

Makijaż wieczorowy w fioletach + rzęsy ES By scoobyciasteczka


Pokusiłam się dzisiaj o coś bardziej odważnego. Makijaż wieczorowy w odcieniach ciemnego fioletu, aparat ciut zjadł z tej intensywności, szkoda bo cienie naprawdę pięknie się mienią :/
Poza tym jakiś czas temu dostałam dwa opakowania rzęs od firmyKKCenterhk i postanowiłam, że może je wypróbuję.
Oto co z tego wyszło...




Do wykonania makijażu użyłam: 

- podkład Dior Airflash nr 201 Linen,
- puder prasowany MAC Prep+Prime,
- róż Estee Lauder Pure Color nr 02 (recenzja),
- brązer Estee Lauder Bronze Goddess Soft Matte,
- baza pod cienie Urban Decay PP w odcieniu Eden,
- cienie do brwi Catrice,
- żel do brwi Delia Onyx czarny,
- tusz do rzęs Max Factor Masterpiece Max czarny,
- cienie z palet Sleek MakeUp: Original (fioletowy i różowy) , V2 (fioletowy, cielisty, biały) i Au Naturel (szampański),
- kremowy eyeliner Clinique czarny (recenzja),
- kredka na linie wodną Urban Decay 24/7 czarna,
- korektor pod oczy Helena Rubinstein Magic nr 01,
- cień w żelu Maybelline Color Tattoo Metal 24 hr w odcieniu 65 Gold Rush - płatki złota;
- szminka Rimmel Lasting Finish Lipstick nr 070 AiryFairy;
- sztuczne rzęsy ES - A504.






Na koniec zdjęcie w sztucznym świetle i paczuszka rzęs. Rzęsy zapakowane są w przezroczyste pudełeczko w którym jest 5 par. Wybrałam model, który ma zagęszczone włoski w zewnętrznym kąciku, dzięki temu ładnie optycznie zasłaniają opadającą powiekę sprawiając, ze oko wydaje się większe. Przyznam, że zakładanie ich nie jest łatwe, żyłka na której są rzęsy jest dość sztywna i gruba dlatego trzeba poświęcić więcej czasu na ich dokładne przyklejenie. Ja używam kleju DUO. Ogólnie efekt jaki dzięki nim uzyskałam nie jest wg mnie do noszenia na co dzień ale na wieczorne wyjścia może być. 


Pozdrawiam :)


Thank you, scoobyciasteczka
Check out scoobyciasteczka blog
http://scoobyciasteczka.blogspot.hk/2013/08/makijaz-wieczorowy-w-fioletach-rzesy-es.html

沒有留言:

張貼留言