2013年10月29日 星期二

Manichiura de vineri By catallinanails


Buna!
Postarea de astazi va fi un fel de doi in unul:)! De ce spun asta? Pentru ca vreau sa va arat o oja de la Moyra, cat si capsele pe care le-am primit de lakkCenterHk.
Oja mi-am comandat-o in urma cu putin timp, am tot vazut poze pe net cu ea si mi-a placut. In doua straturi nu acopera cine stie ce,dar peste o oja de culoare inchisa se vede superb si ma bucur pentru ca mi-am cumparat-o! Trebuie sa mai fac o comanda cu oje Moyra, nu de alta, dar acum au scos si din cele cu sand effect si au culori interesante!
Oja Moyra are nr. 99 si costa in jur de 5-6 lei.
 Pe inelar si degetul mare am pus cate o capsa din cele primite de la kkCenterHk. Capsele pe gasiti aici, si costa 5 USD. Puteti profita acum si sa cumparati pentru ca este la oferta si costa 3USD. Dimensiunea lor este de 2 mm si sunt 100 de bucati in cutiuta!
 Produsele folosite la realizarea manichiurii sunt:
Sper sa va placa!
Va pup si va urez un sfarsit de saptamana superb!

Thank you, catallinanails
Check out catallinanails blog
http://catallinanails.blogspot.ro/2013/10/manichiura-de-vineri.html

沒有留言:

張貼留言