2013年10月11日 星期五

Mini przesyłka z Azji - współpraca z KKCenterHK :) By missesstyle

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jakie produkty dostałam w ramach współpracy z azjatyckim sklepem KKCenterHK :) Szczerze mówiąc kiedy pierwszy raz dostałam od nich maila zastanawiałam się czy podjąć się współpracy, ale doszłam do wniosku,  że czemu nie, w końcu są to produkty, których pewnie nie będę mieć okazji wypróbować więc co mi tam! :) Mogłam sobie wybrać dwa produkty z bardzo szerokiego asortymentu sklepu i choć kusiły mnie eyelinery to mam póki co zapas i zdecydowałam się ostatecznie na wypróbowanie takich produktów, których nie mam w kosmetyczce :)

Od dawna chciałam zacząć podkreślać brwi. Niby kusił mnie zestaw z Essence czy Catrice, ale zawsze mi było nie po drodze. Kiedy więc dostałam propozycję współpracy, a jednym z produktów które mogłam wybrać był zestaw do brwi - nie wahałam się :) Zastanawiałam się tylko nad kolorem bo, jak wspomniałam, w kwestii brwi jestem zielona, nie miałam pojęcia w czym będzie mi dobrze. Na szczęście dostępne zestawy zawierały aż trzy różne odcienie brązu więc prawdopodobieństwo że utrafię było spore :)

A zdecydowałam się na:

CUICU 3 Color EyeShadow&Eyebrow&Face Shadow Set-C3141-02

Czyli zestaw do brwi z najjaśniejszymi kolorami, jakoś czarny mnie przerażał :) Myślę jednak że inne zestawy też mogłyby się sprawdzić, bo kolorów otrzymujemy aż trzy.

Zestaw jest zapakowany w czarny kartonik w którym kryje się plastikowe opakowanie. Szczerze? Myślałam że będzie to raczej tani plastik, ale opakowanie jest naprawdę solidne. Podoba mi się że jest proste, same cienie dosyć spore, no i że jest dołączony pędzelek! :) Myślę że to świetna opcja dla początkujących, choć na pędzlach do brwi się nie znam to podoba mi się jego używanie póki co :)








Kolejną rzeczą na którą się zdecydowałam był róż. Jako że oddałam ostatnio mamie kilka (bo jej się podobały;)) to zostałam z jednym różem. A że była okazja do wypróbowania a kolory bardzo mi się spodobały to zdecydowałam się na:

JOJO Stereo Feminine Blush With Brush & Mirror-Light Coral [JOJO-J623-02] 

Czyli matowy róż w kolorze Light Coral :)

Róż, podobnie jak zestaw do brwi był zapakowany w czarne kartonowe pudełko a w środku w solidne plastikowe opakowanie. Bardzo mi się podoba że na wierzchu jest tłoczenie (wygląda trochę jak kryształ:))

Sam produkt prezentuje się tak:







Generalnie o produktach nie mogę powiedzieć póki co więcej że testuję je codziennie, z uwagą oglądam filmiki na yt dotyczące brwi jak i czytam na Waszych blogach co i jak, za jakiś czas pojawi się więc pewnie post nie tylko z recenzją zestawu do brwi, ale też z tym, jak sobie radzę :D Różu też poużywam i dam Wam znać:)

Sklep przygotował też coś dla Was. Jeżeli byłybyście zainteresowane zakupami na stronie KK Center mam dla Was zniżkę :)

Na hasło: missesstyle
Dostaniecie : 10% Off
A skorzystać z kodu możecie do: 31st,Jan.,2014 

:-)

Thank you, missesstyle
Check out missesstyle blog
http://missesstyle.blogspot.hk/2013/06/mini-przesyka-z-azji-wspopraca-z.html

沒有留言:

張貼留言