2013年10月11日 星期五

Róż od kkcenterhk - Jojo Makeup 02 Light Coral By missesstyle


Po kilkutygodniowych testach przyszła pora na recenzję różu który otrzymałam od kkcenterhk :)

Przyznam szczerze, że sięgałam po ten produkt praktycznie codziennie więc to już powinna być wskazówka że róż przypadł mi do gustu :)


Jest to jasny róż z malutkimi drobinkami. Muszę przyznać że bardziej wolę zgaszone róże, ale faktycznie, taki jasny 'barbiowy' kolor świetnie rozświetla twarz i nadaje jej dziewczęcego uroku :)



Kolor jest dość ciężko uchwycić na zdjęciach, ale to tylko potwierdza fakt, że ciężko sobie nim zrobić krzywdę na twarzy. Oczywiście można się bardzo postarać, ale raczej radzę nie próbować bo wychodzi naprawdę intensywny :D


Jeśli chodzi o nakładanie to nie robią się plamy, nie ma problemu z roztarciem go i jest to bardzo fajny produkt na lato :) W ciągu dnia co prawda kolor trochę zanika, ale robi to bardzo równomiernie. Wiem że to nie jest porządany efekt, ale w takie upały doceniam jeśli coś mi po prostu z twarzy znika a nie spływa w strugach po kolana :D

Kolor pasuje chyba do każdej cery i każdego makijażu więc jest uniwersalny :)

Opakowanie daje radę, choć myślałam że będzie jednak bardziej solidne - obecnie kiedy potrząsnę lekko zamkniętym pudełkiem słyszę że coś w środku lata, prawdopodobnie coś się poluzowało, ale nie ma to wpływu na użytkowanie ;)




Bardzo fajnie, że opakowanie ma lusterko a jeśli chodzi o dołączony pędzelek to go nie używam ;)

Podsumowując, lubię ten róż, nic mi może nie urywa, ale jest świetny na co dzień, sięgam po niego bez zastanowienia i sprawdza się dobrze :) 

Jeśli byłybyście zainteresowane zakupami na stronie KKcenterHK na hasło: missesstyle otrzymacie 10% zniżki :)



Thank you, missesstyle
Check out missesstyle blog
http://missesstyle.blogspot.hk/2013/08/roz-od-kkcenterhk-jojo-makeup-02-light.html

沒有留言:

張貼留言