2013年10月23日 星期三

One stroke z ćwiekami na ciemnym tle By urodomania



Witajcie! Wybaczcie za tak długą nie obecność ale musiałam sobie trochę odpocząć od bloga i wszystkiego przed rozpoczęciem zajęć na uczelni. Czasu też miałam mało, postanowiłam zrobić porządek ze swoimi krzywymi ząbkami wyszło na to, że w tygodniu miałam po 3 wizyty..ciągle konsultacje i odsyłanie do innych specjalistów...w ogóle myślałam, że zwykłe założenie aparatu będzie prostsze ale ja jestem jakimś wyjątkowym trudnym przypadkiem.

Oczywiście mam dużo zaległych nie wstawionych jeszcze zdjęć moich stylizacji paznokci :) bo malowania paznokci nie zaniedbałam. Dzisiaj znowu metoda one stroke tym razem na ciemnogranatowym tle. Na serdecznym palcu umieściłam ćwieki z KKCenterhk, które bardzo dobrze się trzymają przez prawie cały tydzień. 






Thank you, urodomania
Check out urodomania blog
http://urodomania.blogspot.hk/2013/09/one-stroke-z-cwiekami-na-ciemnym-tle.html

沒有留言:

張貼留言