2013年10月23日 星期三

Red nails By o-fata-simpla


In the past I didn't want to hear anything about Avon Nail Polish, due to the bad quality, but now I can say that I want more. In a previous post you seen that I got this red nail polish as a gift from a magazine. It became my favorite nail polish at the moment, a pure and nice red, I wore it simple and I loved it.

In trecut nici nu vroiam sa aud despre ojele de la Avon, din cauza calitatii proaste, dar acum pot sa zic ca vreau mai multe. Intr-un post anterior ati vazut ca oja a fost cadou la o revista. A devenit oja mea preferata la momentul actual, un rosu pur, l-am purtat simplu si mi-a placut.
 It covers well in two layers and it dries really quick so I usually used it before I went to bed and no marks in the morning. It also has a quite nice shine, I didn't used top coat and it really resisted. So I have red nails, what would go well with this? Hmm....maybe gold?  I tried a thing that I found on the internet, how to diy liquid sand, tutorial here, and the results you can see on my nails. I didn't had white fine glitter, so I think you can obtain a better result if you have.I also added some studs, more precise N.NAIL Studs Circular Silver 2mm Nail Art Decorations.

Acopera bine in doua straturi si se usuca chiar repede, eu de obicei o foloseam inainte sa ma pun la somn si dimineata nu aveam urme. Are o stralucire frumoasa, nu am folosit top coat si chiar rezista. Deci am unghii rosii, ce ar merge bine cu ele? Hmmm....poate auriu? Am incercat ceva ce am gasit pe internet, cum sa faceti un efect liquid sand, tutorial aici, si rezultatele le puteti vedea pe unghiile mele. Eu nu aveam sclipici fin alb, asa ca daca aveti sunt sigura ca veti obtine un rezultat mai bun. De asemenea am adaugat niste capse, mai precis N.NAIL Studs Circular Silver 2mm Nail Art Decorations.





 You have a discount of 10% using the code OFataSimpla pe KKCenterHk.

Aveti o reducere de 10% folosing codul OFataSimpla pe KKCenterHk.
I thought this manicure would be perfect for the autumn tag: red nails from Elsa's blog, I know I haven't done the makeup...hope I will do it soon.

Ma gandeam ca manichiura asta ar fi perfecta pentru tag-ul de toamna: unghii rosi de la Elsa. Stiu ca nu am facut machiajul...sper sa apuc curand sa il realizez.

What do you think about red nails? Would you try the diy for liquid sand effect?

Ce parere aveti despre unghiile rosii? Ati incerca diy-ul pentru efect liquid sand?

All the best,
Anca

Thank you, o-fata-simpla
Check out o-fata-simpla blog
http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/10/red-nails.html

沒有留言:

張貼留言