2013年10月9日 星期三

Prvá skúsenosť s nechtovou fóliou vďaka KKCenterhk! :) By arvonka-nails


Ahojte!

Napriek tomu otrasnému počasiu mám dnes super náladu! Dnes som slávnostne odovzdala bakalárku a strašne sa mi uľavilo. Už ma čakajú len také drobnosti ako obhájiť ju a spraviť štátnice, to je malina :D (Rozumej netuším, ako to spravím a bojim sa toho už asi od januára :D). 
Ďalšia vec, ktorá ma potešila bola, že som včera konečne využila svoj milovaný kufrík (kto ho nevidel, klik sem!). Mala som včera poobede skúšku a dohodli sme sa, že s kamoškou (Ahoj, Zlatka! :D) zostaneme v škole a ja jej spravím nechty. Neskutočne ma to bavilo a neviem, ktorá z nás sa tešila viac, či ja, že môžem niekomu robiť nechty alebo ona :D Stále si nechty obzerala a obdivovala ich a nič iné ma nemôže tešiť viac, než to, keď sa niekomu môj výtvor páči a je s ním spokojný :) Nechty som, bohužiaľ, zabudla odfotiť, ale nerobila som nič nové. Chcela neónovožltobiely gradient (ktorý som vám ukazovala TU) a prstenníky som jej celé pokryla žltými glitríkmi, ktoré krásne menili farbu. 

Ale teraz už k veci. Posledná vec, ktorá mi včera urobila radosť, bol balíček zo spolupráce, ktorý mi prišiel. Je to vôbec moja prvá spolupráca, keď mi poslali nejaký produkt, juchúú! Dokonca som si  mohla aj z viacerých vybrať. Mne hneď padla do oka táto nechtová fólia. Chcela som totiž vyskúšať niečo nové a niečo, čo by som si sama asi nekúpila... Aj keď po tejto skúsenosti si možno aj sama nejakú fóliu zaobstarám, pretože sa mi to veľmi zapáčilo. 
A s kým som to teda začala spolupracovať? Ide o eshop kkcenterhk.com, v ktorom nájdete všetko možné od umelých rias, vlasových doplnkov, make-upu a v neposlednej rade množstva dekorácií na nechty. Majú tam toho tak veľa, že naozaj nie je jednoduché si z takého množstva vybrať! Mne sa to ale podarilo a vybrala som si teda nechtovú fóliu, ktorá mi prišla spolu s lepidlom. 


N.NAIL Pretty Lovely Flower Sea Hidden Patten Nail Foil Transfer[NNAIL-E28]

Čo sa týka aplikácie, je to naozaj jednoduché. Lepidlo nanesiete na celý necht ako klasický lak. Po nanesení je bielej farby a je potrebné počkať, kým nebude vrstva lepidla na nechte priesvitná a až potom môžete na necht priložiť fóliu. Tú potom na necht dobre popritláčate a povyrovnávate ju, ja som si pomohla pomarančovým drievkom, a následne strhnete. Fóliu som si nastrihala na pásiky a každý pásik mi vystačil na dva nechty. Po použití vyzerá fólia takto: 




A teraz už konečne môj výtvor: 




Mala som nalakovaný ružovofialový lak (Vipera Cosmetics - 58), takže som nad podkladom ani nerozmýšľala a fóliu rovno nalepila, keďže som bola nedočkavá. Nedala som ju ale na všetky nechty, ale len na tri a na malíček a prstenník som si dala strieborné glitre. 




Jediné, na čo si treba pri fólii dávať pozor je, že ju treba po nalepení poriadne pretrieť nadlakom. Inak sa vám totižto bude zošúchavať a lepidlo sa vám bude na krajoch nechtov naťahovať ako žuvačka. Nechty nosím len pol dňa, ale fólia zatiaľ drží, ako má, som však ešte zvedavá na to, ako sa bude odlakovávať. Páči sa mi, že je priesvitná a na nej je kvietkovaný vzor, takže môžem kombinovať farby a fólia na inej farbe vždy ukáže inak. Mám chuť ju nalepiť aj na nejaký tmavý lak, napríklad na čierny. Na akej farbe by sa páčila vám? 




Ako sa vám páči fólia a nechty celkovo? Vyskúšali by ste niekedy niečo takéto? 



Thanks KKCenterhk for sending me one of your products for my honest review.




Thank you, arvonka-nails
Check out arvonka-nails blog
http://arvonka-nails.blogspot.sk/2013/05/prva-skusenost-s-nechtovou-foliou-vdaka.html

沒有留言:

張貼留言