2013年10月9日 星期三

Unghii cu Fundita Albastra - Blue Bow Nails By claudiacernean


   Data trecuta am primit de la KKCenterHk un set de tinte argintii, iar saptamana aceasta un set de fundite albastre pe care m-am gandit sa le folosesc pentru o noua manichiura.
   Last time I received from KKCenterHk a set of silver studs, and this week a set of blue bows  which I thought to use for a new manicure.

   Am avut nevoie de : Un lac de baza pentru a-mi proteja unghiile, un lac alb si unul albastru pentru fundal, un lac transparent, fundite albastre, sclipici argintiu, o pensula evantai si una subtire si un instrument pentru puncte.
   I needed : A base coat to protect my nails, a white nail polish and a blue one for the background, a top coat, blue bow, silver glitter, a fan brush and a thin one and a dotting tool.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complex fortifiant, Farmec #50 si Rimmel London #835 pentru fundal, Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire si fundite albastre de laKKCenterHk . 
  I used : Farmec - Base coat complex fortifying, Farmec #50 and Rimmel London #835 for the background, Flormar for quick dry and extra shine and blue bow from KKCenterHk .

   Astfel incat modelul sa reziste mai mult timp, am aplicat un strat de oja pentru baza:
   In order that the model to resist longer, I applied a base coat:

Am facut fundalul unghiilor folosind oja alba si pe cea albastra:
I made the nail's background using the white nail polish and the blue one:

Pe unghia degetului mic am adaugat treptat putin sclipici argintiu, iar surplusul l-am inlaturat folosind pensula evantai:
On the little finger nail I added gradualy a little bit of silver glitter, and I removed the surplus using the fan brush:

Iar pe cea de la degetul mijlociu am pus o fundita albastra, inainte ca baza sa fie uscata complet:
And on the middle finger nail I put a blue bow, before the base to be totally dry:

Pe unghia degetul inelar si pe cea de la cel aratator, am facut acelasi model. Pe varf am adaugat oja transparenta, iar peste am pus putin sclipici argintiu:
On the ring finger nail and the index one, I made the same model. On the corner I added a top coat, and over it I put a little bit of silver glitter:

Iar pe cea de la degetul mare am facut cateva punctulete albastre:
And on the thumb finger nail I made some little blue dots:

   La sfarsit am adaugat un strat de oja transparenta pentru mai multa stralucire. In plus, folosind codul 'Claudia' veti beneficia de o reducere de 10% pentru toate produseleKKCenterHk 
   At the end I added a top coat for extra shine. Furthermore, using the code 'Claudia' you will get 10% discount fo all the KKCenterHk products.


Thank you, claudiacernean
Check out claudiacernean blog
http://claudiacernean.blogspot.ro/2013/05/unghii-cu-fundita-albastra-blue-bow.html

沒有留言:

張貼留言