2013年10月22日 星期二

Purple love By andrakat


De sub pătură, cu ochii între-deschişi de răceală, vă prezint o nouă manichiură. De două zile stau numai în pat şi aştept să fiu răsfăţată cu bunătăţi. Sunt foarte încântată de începerea emisiunilor şi-a noilor sezoane ale serialelor mele de pe Diva Universal, încât numai la manichiură nu mi-a stat gândul. Dar RDS s-a gândit să-mi facă o surpriză: timp de câteva ore nu mi-a mers nici tv-ul, nici internet-ul. Şi ce era să fac? M-am gândit că e cazul să folosesc 2 oje glitter foarte frumoase! Una este primită de la KKcenterHK şi cea cu fundiţă o am de la scumpa Georgiana!
ImageOja de la KKcenterHK este EBELAY no. 04
ImageManichiura nu am putut să o surprind perfect. Toamna nu vrea să-mi dea lumina naturală bună pentru poze :(
Image
Image
Image
Eu ador acest gen de glitter, probabil v-aţi dat seama deja. Dacă până acum vreo lună nu aveam nici o ojă aşa, acum am vreo 8 de toate culorile şi toate primite cadou!
Dacă vă place şi vouă această ojă, puteţi să o cumpăraţi de AICI.
UPDATE: Pentru că azi a fost o lumină perfectă, am făcut noi poze să vă arat culorile reale:100_0701
100_0702


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2013/09/24/purple-love/

沒有留言:

張貼留言