2013年10月11日 星期五

Review : ES The Bright Peacock Paper Eyelash By valentinabucur

       Hei hei! La finalul lunii mai am primit o pereche de gene false de la KKCenterHK. Deși aceștia îmi trimiseseră coletul la începutul lunii aprilie iar pe 26 aprilie era deja la oficiul poștal de care aparțin ( în 2 săptămâni, cum îmi ajung mie de obicei coletele de la ei ! ) , poștărița a fost ”atât de grijulie” încât nu mi-a adus niciun aviz. Noroc că doamnele de la ghișee s-au învățat că trec des pe acolo să ridic/trimit colete, așa că mi-au ținut acolo coletul peste termen ( o lună jumate ) și mi-au trimis chiar în ultimele zile ale lunii mai un aviz ( desigur că venise alt poștaș să mi-l aducă, nu persoana care vine în general ) . Eh, în fine, totul s-a rezolvat și nu a fost nevoie să îmi trimită coletul înapoi. 



             Dar să revenim. Am primit de la aceștia o pereche de gene false din hârtie. Este prima dată când folosesc astfel de gene. Personal, îmi place mult design-ul genelor. Arată tare bine, însă genele mi se par fragile. Când le-am scos din ambalaj și le-am aplicat mi-a fost frică să nu le rup :)) . Așadar, trebuie să aveți grijă. Mai jos puteți vedea mai bine genele.





Am realizat și un machiaj fantasy. Nu a ieșit cum îmi doream, însă m-am hotărât să vi-l arăt. 
( P.S. nu îmi luați sprâncenele în seamă, trebuie să mă pensez dar nu am avut timp. )   

* lumină naturală






* blitz



” Peacock is the very beautiful bird, they are good at confuse the others when they spreads its tail feather.
Let try it, to catch envious eyes of others.
This special eyelash can make your eyes more charming, let you become the focus.

Brand New With Original Retail Packing Box 



” One Pair In Box

100% Authentic 

Main Materials : Paper


*If you want to re-use, please be careful when you use this eyelash* 
Preț : $ 21.50
Shop : aici

Ce părere aveți despre gene? Ați folosi gene din hârtie ?
Dar despre look-ul realizat ?


Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.ro/2013/06/review-es-bright-peacock-paper-eyelash.html

沒有留言:

張貼留言