2013年10月11日 星期五

Review: Quad Jojo Make-up de la KKCenterHK By colouring-the-seasons


Hello 

Stiu ca nu am mai postat de o gramada de timp si vreau sa ma scuzati. De doua saptamani am inceput sa renovez casa si s-au intamplat atatea incat nu mai stiu de mine. Mai am de facut curat, incep si sesiunea in cateva zile..

De abia azi am reusit sa-mi fac unghiile care s-au mai rupt intre timp..

Astazi vreau sa va arat o paleta draguta pe care am primit-o spre testare din partea celor de laKKCenterHK . Este vorba de un quad de la firma Jojo, nr. J08-03#. Au mai multe nuante, dar eu mi-am ales una in culori de aramiu/bronz. Momentan machiajul meu consta in fard crema, un fard din aceasta gama de culori, rimel si optional creion/gel pe waterline. De altceva nu prea mai am timp asa ca acestea au venit la fix.

Coletul a venit intr-o luna la posta vamala. Incepusem sa ma ingrijorez ca nu va mai ajunge, mai ales ca citisem la alte fete ca au primit mai repede pachetele, dar pana la urma totul a fost ok :).


Paleta e micuta, are 8 gr si se poate transporta cu usurinta. E ambalata simplu, negru si se pot vedea culorile, ceea ce e un mare plus. Mi-e groaza sa stau sa desfac fiecare paleta sa vad ce culori are si asa mai departe.

Toate culorile au shimmer, dar e intr-o cantitate "normala", nimic exagerat sau care sa nu poata fi purtat ziua. Trebuie sa recunosc ca am fost sceptica la inceput; ma si gandeam "stai sa vezi ce nervi imi fac, cum o sa pice toate fardurile etc.". Surpriza! Sunt chiar foarte ok, nu au cazut pe obraji (eu oricum scutur pensula), au rezistat foarte bine (am folosit doar un fard crema pentru a vedea exact ce si cum) si sunt si pigmentate.

In pozele de mai jos le-am aplicat direct pe piele, fara straturi multiple.





Fardul alb are usoare reflexii aurii in lumina, iar celelate sunt un auriu inchis, un maro-bronz si un verde kaki mai inchis. Sunt un pic cremoase, ceea ce faciliteaza aplicarea lor.

Genul acesta de culori complimenteaza orice culoare de iris, iar eu cel putin stiu ca merg la sigur de fiecare data cu ele.

Paleta a venit si cu doua aplicatoare, dar eu nu le folosesc asa ca am scapat de ele.

Se poate gasi pe site-ul celor de KKCenterHK , costa aprox. 6$, iar pentru voi am si un cod care va va oferi 10% reducere => colouring-the-seasons.





La final de postare, vreau sa lamuresc niste lucruri in caz ca se va trezi cineva cu fata la cearceaf..:
- chiar daca a fost primit pentru a-l testa, asta nu inseamna ca automat il voi iubi sau mi se va potrivi; chiar daca ar fi in avantajul meu sa ridic in slavi x produs de la y firma, nu o voi face doar pentru a primi ceva :)
- aceasta paleta, chiar daca e in valoare de 6$ (=25 lei cu TVA) s-a intamplat sa mi se potriveasca, atat la culori, cat si la textura, pigmentantie si rezistenta. Ma bucur foarte mult ca s-a intamplat asta si pot doar sa sper ca voi avea o colaborare frumoasa cu cei de la KKCenterHK si in continuare :)
- nu sunt intersata in a scrie minciuni pe blogul meu pentru ca asta ar insemna sa-mi bat joc de tot timpul si banii investiti in el. Prefer sa cumpar singura ce cred ca am nevoie/mi se va potrivi decat sa scriu ceva de dragul unor produse..


Voi incerca sa postez mai des, dar nu promit nimic. Am destule minunatii pe care as vrea sa vi le arat, dar sa ma mai linistesc un pic cu tot si abia apoi :).

Vreau sa stiu ce parere aveti despre paleta, daca v-a starnit interesul, chiar daca nu e o firma cunoscuta? Folositi genul acesta de culori cand va machiati?



Thank you, colouring-the-seasons
Check out colouring-the-seasons blog
http://colouring-the-seasons.blogspot.ro/2013/05/review-quad-jojo-make-up-de-la.html

沒有留言:

張貼留言