2013年11月27日 星期三

Disney Princess Jasmine & Golden Rose Carnival #11 By mroofa


Po zobaczeniu posta u Kosmetycznie i życiowo, również zapragnęłam poczuć się jak mała dziewczynka. Z pomocą przyszły mi naklejki wodne z KKCenterHK i Golden Rose Carnival #11. Dzięki nim w kilka chwil wyczarowałam prawdziwie bajkowe mani :)


Na palcu serdecznym wykonałam delikatny gradnient. Wiem, że na zdjęciach go praktycznie nie widać, ale wierzcie Mi- On tam jest. 
Do wykonania gradientu użyłam: Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It? i Rimmel SalonPRO #312 Ultra Violet. + Czarny Safari na pozostałych paznokciach. Całość pokryłam (z wyjątkiem serdecznego) Golden Rose Carnival #11. 


Jasmine pochodzi z zestawu naklejek wodnych jakie otrzymałam w ramach współpracy od KKCenterHK <TUTAJ> Są to zupełnie inne naklejki, niż te co miałam do tej pory. Po namoczeniu i zdjęciu z tekturki zdają się być bardziej plastikowe i sztywne. Jeśli ktoś ma mocno wypukłą płytkę, może mieć problemy podczas aplikacji. Naklejki te, mają tendencję do 'spływania' z paznokcia. Po ułożeniu ich w odpowiednim miejscu, należy mocno docisnąć je do paznokcia suchym płatkiem kosmetycznym. Sprawia to, że wszelkie bąbelki powietrza, które dostały się pod naklejkę znikają. Naklejka natomiast wtapia się w lakier, dosłownie wtapia. Na moich innych naklejkach wodnych, jak popatrzyłam pod katem byłam w stanie dostrzec ich granicę. W tych naklejkach taka granica nie istnieje! Są naprawdę super. 


Golden Rose Carnival #11 to matowe liliowe (kilka odcieni) heksy (3 wielkości), piegi, niteczki oraz drobny brokat. Wszystko zanurzone w przezroczystej bazie. Podobnie jak w #04 nie trzeba łowić drobinek. Jest ich tak dużo, że same nabierają się na szeroki pędzelek. Chociaż drobinki nie odstają, zalecam użycie topu.





Kiedy robiłam mani Karol ukradł Mi gąbkę, która robiłam gradient. W efekcie zrobił sobie gradient na dziobie. Pasuje teraz do moich paznokci ;p


I jak podoba Wam się takie księżniczkowe mani?
P.S. Czy tylko Mi się tak dzieje, że po wrzuceniu zdjęć do posta tracą ostrość?


Thank you, mroofa
Check out mroofa blog
http://mroofa.blogspot.hk/2013/11/disney-princess-jasmine-golden-rose.html

沒有留言:

張貼留言