2013年11月27日 星期三

Nail art : Feather Water Decals By tennnails

 Produkten (Water Decal) är utskickat för recension - Product (Water Decal) provided for review

Idag är det nail art söndag hos Lelack och jag valde ett lätt alternativ. Har fått hem dessa vatten dekaler för att recsensera från KKCenterHK. Jag har väntat ett bra dag med att testa dem för att jag hade fått för mig att det skulle vara ganska pilligt och jobbigt men jag hade väldigt fel! Det var så himla enkelt.

Jag lackade med två lager Picture Polish Sky och lät det torka nästan helt. Sedan slängde jag i en av mina vattendekaler i en skål med vatten och plockade sedan upp den från vattnet när den hade legat där ett tag (har läst att man ska vänta 20sek men jag glömde bort dem hela tiden så de låg nog i några minuter). Jag plockade dem enkelt upp med fingrarna och baksidan åkte av av sig själv. Sedan var det bara att sätta dem på nageln. Jag väntade till det torkat helt och hade sedan på Seche Vite (har läst att vattendekaler och SV inte går ihop men det fungerade utmärkt när jag lät det torka helt).

Det var verkligen grymt enkelt och nu är jag sugen på att köpa lite fler. Min kombination av färger och mönster var kanske inte det finaste men jag gillade det ändå.

Ni kan fortfarande använda koden TENNNAILS på KKCenterHK för att få 10%!

I've received these water decals to review from KKCenterHK. I've waited a long time before using them because I thought it would be a bit hard and I don't always have the patience for that. But it was SO simple. I started off with two coats of Picture Polish Sky and waited for it to dry. Then I put my water decals in a bowl with water and waited (I've read that you should wait about 20sek but mine were in for some minutes because I forgot them all the time). Then I just took them up and put them on my nails. I waited for them to be completely dry and then I put Seche Vite on (I've read that you shouldn't put SV on water decals but in my case it worked fine). This was really easy and now I want to buy more. My combination colors and pattern maybe wasn't the best but I like it.




Thank you, tennnails
Check out tennnails blog
http://tennnails.blogspot.com.au/2013/11/nail-art-feather-water-decals.html

沒有留言:

張貼留言