2013年11月5日 星期二

Gwiezdne ćwieki na brzoskwiniowym marzeniu By agusai


Zacznę od pewnej refleksji dnia dzisiejszego... Jak jestem osobą narzekającą to po prostu muszę, bo aż takim ekstremum to nawet ja nie jestem. Niektórzy chyba żyją po to, żeby narzekać w każdym możliwym miejscu. Na wszystko. Bez powodu. Przy każdej okazji. Dobra tyle. Wyrzuciłam z siebie swoją frustrację, więc powróćmy do tematu :)
Czekałam na moment aż dorwę ćwieki. Wprawdzie moje wymarzone jeszcze są w drodze, ale kiedy dostałam na spotkaniu te zKKCenterHk wiedziałam, że obojętna wobec nich długo nie pozostanę. No jak można? Szczególnie patrząc na nie u dziewczyn na blogach... Ja ciągle szukałam z czym skomponować neonowe zieleń i niebieski. No i padł wybór na piękną brzoskwinię Diademunumerze 301. Wiedziałam, że go pragnę jak tylko zobaczyłam go na blogu Aalimkii. I właśnie ona mi go sprezentowała (w sensie kolor :P) po tym jak jej wzdychałam nad jego nieprzeciętną urodą. Wprawdzie musiałam położyć trzy warstwy, ale dla tego koloru warto ♥. W sumie przyznam, że ćwieki szybko odpadną, będą zahaczać, stracą kolor... A nic im się nie stało! Wytrzymały na paznokciu prace domowe i kilka godzin w biegu, więc nie mogę powiedzieć o nich ani jednego złego słowa. Po prostu nałożyłam je na ostatnią warstwę lakieru i docisnęłam. I cieszę się, że nic więcej nie kombinowałam, bo znając mnie... przekombinowałabym ;) Zapraszam do obejrzenia wyników brzoskwiniowo-neonowego romansu. 








I co powiecie na takie połączenie? Myślę, że gwiazdki ładnie wybijają się na tle jasnego lakieru i pomimo swoich neonowych kolorów prezentują się bardzo ładnie i z klasą :)


Fakt, że ćwieki dostałam w ramach prezentu w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.



 Thank you, agusai
Check out agusai blog
http://agusai.blogspot.hk/2013/10/gwiezdne-cwieki-na-brzoskwiniowym.html

沒有留言:

張貼留言