2013年11月5日 星期二

złoto-róż + biżuteria By theagnes87

 Witajcie Kochani!
jako, że wczoraj miałam dzień wolny, pokaże Wam co zmalowałam :)
Jak wiecie, jestem ogromną fanką, jak paznokcie się świecą i błyszczą :) dlatego bardzo lubię zdobienie za pomocą błyszczącej się folii transferowej, a w szczególności upodobałam sobie połączenie różu i złota:
jednak jak to ja, czegoś mi tutaj brakowało, za mało się działo na pazurkach, dlatego wykorzystałam nowe stempelki od KKCENTERHK:
stemple różnią się od tych tradycyjnych tym, że nie trzeba używać zdrapaka. Wystarczy nałożyć lakier w dany wzór, następnie przejżdzamy stemplem po kartce, aby starłu się krawędzie i soztał lakier tylko w "dziurce" TUTAJ macie filmik jak to sie robi.
Ja wybrałam wzór ze stópkami:






Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2013/10/zoto-roz-bizuteria.html

沒有留言:

張貼留言