2013年11月7日 星期四

NAIL ART | Skittlette manikűr a '60-as évek hangulatában By lakkhatalom

 Sziasztok!

Az utóbbi időben igyekszem a blogot egy kicsit tudatosabban alakítani és eldöntöttem, hogy legalább kéthetente egy nail art jellegű bejegyzést is fogok készíteni, hogy ne csak tesztes bejegyzéseim jelenjenek meg. Ennek tükrében ma egy ilyen bejegyzés következik, ami mégis kicsit teszt is, mivel a díszítés során a KKCenterHK egyik termékét, a puha körömnyomdát használtam.


Előre is elnézést kérek a manikűr minőségéért. Tudjátok, hogy igyekszem jól sikerült alkotásokat kitenni a blogra, de úgy gondoltam, hogy úgy fair, ha feketén-fehéren megmutatom, hogy mire jutottam ezzel a nyomdával. Maga a koncepció alapvetően nem rossz, sőt még az is lehet, hogy én szúrtam el valamit nagyon, de többszöri próbálkozásra is csak a képeken látható eredményt sikerült összehoznom.


A nyomda használata három egyszerű lépésből áll: 

1. Vigyük fel a kiválasztott lakkot a gumis felületre - itt pozitívumként megjegyezném, hogy három különböző lakkal próbáltam, mindegyikkel működött

2. Húzzuk végig a nyomdát egy sima papírlapon addig, amíg a felesleges lakk le nem kerül a nyomda felületéről - ennél a lépésnél fontos a nyomás erőssége is, mert volt, hogy a mintát is sikerült elkennem

3. Nyomjuk rá a körömre a mintát.

Teljesen hülyebiztosnak tűnik, de sajnos nekem mégsem jött össze. Mikor azt hittem, hogy teljesen sikerült eltávolítanom a felesleges lakkot, akkor felvitelnél tapasztaltam, hogy mégis maradt egy nagyon vékony réteg a minta körül.


Lehetséges, hogy egy kevésbé részletgazdag mintával vagy kevésbé kényes alapszínnel szebb lett volna az eredmény, de így ebben a formában én nagyon nem vagyok elégedett a látvánnyal.


Röviden megemlékeznék a használt lakkokról is: alapként az idei évem legjobban kihasználható lakkjává vált OPI My Vampire is Buff szolgált. A nyomdázáshoz a China Glaze Autumn Nights kollekció rendkívül könnyen megjegyezhető Scandalous Shenanigans nevű kék árnyalatát használtam. A glitteres fedőlakk pedig a Models Own Freak Out!-ja, amiről remek tesztet olvashattok Edinánál.

Ha nem túl pozitív tapasztalom ellenére is vágynátok erre a nyomdára, az alábbi linken érhetitek el:

Ne felejtsétek, hogy a lakkhatalom kód használatával továbbra is 10% kedvezményt kaptok a vásárlás végösszegéből.

Nektek mi volt a legutóbbi csalódást okozó körmös felszerelésetek, lakkotok?

A terméket a KKCenterHK-tól kaptam tesztelésre, de ez a fent leírt véleményemet nem befolyásolta.


Thank you, lakkhatalom
Check out lakkhatalom blog
http://www.lakkhatalom.com/2013/10/nail-art-skittlette-manikur-60-as-evek.html

沒有留言:

張貼留言